• Ik ben echt even ziekboos nu.
    Mn zus is dus weer gezakt voor haar rijexamen, na 6 keer al, maar dit keer vond ik de reden onwijs slecht, zo slecht, ik ben helemaal geflipt, en toen ben ik weggestuurd.
    Maargoed. Me zus deed het prima, niks fout, en dus bij een bocht moet je meestal wachten tot iedereen is gepasseerd, en dan pas zelf gaan.
    En volgens de inspecteurding, die trouwens een onwijze eikel is met geen leven, no offense, vond dat ze moest zakken omdat ze te langzaam was en dat ze slecht initiatief -kutwoord- nam.
    Ergens snap ik het wel, maar ergens ook weer niet. Ik ben gewoon echt heel boos, want me zus doet zo erg haar best, en ze verliest elke keer als ze zakt en opnieuw moet inschrijven 600 euro. We balen er allemaal zo erg van, want ik wil haar wel helpen met geld enzo, maar met alleen maar paar bijbaantjes red ik het zelf ook niet.
    Ik ben gewoon heel erg boos, en vind het echt zielig want ze deed zo erg haar best.

    Het spijt me voor dit zeikverhaal.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 16:02 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik kan begrijpen dat je er boos over bent, maar volgens mij is die rij-instructeur echt geen klootzak. Hij is er wel voor opgeleid en waarschijnlijk ziet hij het wel als iemand nog niet klaar is om het verkeer in te gaan. Blijven proberen dus, anders meer rijlessen gaan volgen?


    Life is hard and then we die

    Ga dan naar een andere rijschool of vraag een andere rijinstructeur aan? Mijn zus haar vriendin die had dit ook, ze deed alles goed en heeft uiteindelijk 7 keer 450-, moeten betalen om het overnieuw te doen. Of naar een andere rijschool, of een andere rijinstructeur want als ze geen fouten maakt en ze toch zakt, dan is er toch iets niet goed bij die rijinstructeur.

    Die rij-instructeuren zijn tegenwoordig echt heel erg streng ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    een zus van een vriendin van mij deed ook rijexamen en is ook al vier keer gezakt en daar was de reden dat ze te klein is en dat de rijinstructeur zich niet veilig voelde bij haar. ze is 1.55 :S


    Even a white rose has a black shadow.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan begrijpen dat je er boos over bent, maar volgens mij is die rij-instructeur echt geen klootzak. Hij is er wel voor opgeleid en waarschijnlijk ziet hij het wel als iemand nog niet klaar is om het verkeer in te gaan. Blijven proberen dus, anders meer rijlessen gaan volgen?


    Ik snap het ook wel, ik ben nu beetje minder boos, maar ik vind het gewoon zo oneerlijk, dat omdat hij haar langzaam vond enzo, haar liet zakken.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omg, wat stom voor je zus O:
    Die gast probeert al haar geld af te nemen O.o

    Niet opgevenO:


    Me so good.