• Ik heb vrijdag Evermore de hele dag gelezen en wil Blauwe maan gaan kopen. Is het een aanrader? Want heb echt té veel geld aan boeken uitgegeven de laatste weken (nee ik ga niet naar de bieb daar hebben ze hem waarschijnlijk niet eens). Dus is hij net zo leuk of leuker als Evermore of is het een tegenvaller?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Een vriendin heeft hem gelezen, en zei dat hij echt geweldig was.
    Ik denk zelf dat hij ook wel leuk is, want Evermore was ook amazing 8D
    Ik ga hem iig wel lezen. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    haha ik wil hem echt persé kopen maar ben niet fit genoeg om te fietsen:( Maarja hij lijkt me geweldig! (En ik ben vet arm want moet 2 vakanties dit jaar betalen wat neerkomt op 600-700 euro in totaal dus eigenlijk kan ik het niet veroorlovenxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Evermore&Blauwe maan zijn echt amazing! Een echte aanrader!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    AAH ik wil blauwe maan lezen ;P
    was bij de bieb en had toen evermore gelezen..
    als er niet in stond dat er een 2e boek was enz dan was et geen probleem..
    maar de eerste hoofdstuk van 2 stond er ook in.. iklezen.. ik enthousiast.. ik naar bieb voor blauwe maan.. HEBBEN DIE FCKERS DIE BOEK NIET D;
    wel evermore [als deel 3 dr is die ook of het was van een ander reeks]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet zeker of er een 3 is. Ik heb blauwe maan in handen gehad maar wou uiteraard eerst evermore en die was overal uitverkocht dus die heb ik besteld. Maar op de achterkant van blauwe maan stonden volgens mij 3 plaatjes dus


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Ik weet niet zeker of er een 3 is. Ik heb blauwe maan in handen gehad maar wou uiteraard eerst evermore en die was overal uitverkocht dus die heb ik besteld. Maar op de achterkant van blauwe maan stonden volgens mij 3 plaatjes dus


    Ja dr zijn als goed is 3
    -ff zoeken-

    ow hea ;D!!! ik keek ff !! bij mijn bibliotheek ! een BLAUWE MAAN IS ER !!
    haha ik weet wat ik ga reserveren :$

    maar deel 3? ik weet niet.. stond er niet bij..
    alleen Evermore en Blauwe maan


    --

    Haha volgens die beschrijving is het een saai boek o-O nja gezellig toch wil ik hem lezen ;P

    eigenlijk is er niet echt een einde omdat er weer een nieuw deel aankomt


    HA !! et bewijs dat er een deel 3 komt ;P gnagna

    --

    trouwens zijn vertaalde boeken ;P anders moet je kijken wat de engelse is en vo'la ;P kijken hoeveel delen die heeft ;P

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 17:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee, heb hem nog niet gelezen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vond blauwe maan beter dan evermore, en ergens in 2011 komt deel drie schaduwland ook uit.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Wieeeh ik heb like 5 boeken ervan nu! LIEFDE VOOR ENGELAND! Daar waren al 5 delen uit en in juli komt deel 6:) Ik heb de hele engelse boekenwinkel maar gelijk leeggekocht voor het gemak want het kan nog wel jaren duren voor die boeken in nederland komen


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ikzie dat het leuke boeken zijn...
    Ik ga ze ook lenen van de bieb =] of kopen, k ben ook meer van het kopen, vraag boekenbonnen ofzoxd

    Sylli is bezig met et boek blauwe maan en vind hem nou al spannend ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Carousel schreef:
    Ikzie dat het leuke boeken zijn...
    Ik ga ze ook lenen van de bieb =] of kopen, k ben ook meer van het kopen, vraag boekenbonnen ofzoxd


    Ik ben ook van het kopen, haha vind het echt leuk om alles maar te kopen! Boeken van de bieb zijn soms smerig, en nieuwe boeken hebben ze pas een half jaar later en dan moet je gaan reserveren omdat iedereen ze wil. En je moet ze optijd terugbrengen anders kun je dokken, gruwelijk!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow