• Iedereen houdt van aandacht!!!! Sommige mensen gaan wel véél te ver om een beetje aandacht te krijgen. enkele voorbeelden: Krantenpapier uit de bus opeten, zeggen dat je zusje kanker heeft terwijl zij geheel gezond is en meer ergere dingen. Vooral het tweede voorbeeld is erg, maar het gebeurt wel! Wat vinden jullie hiervan? En weten jullie voorbeelden (als het waargebeurd is, vertel geen gegevens van de persoon in kwestie. Dit is niet bedoeld als roddeltopic of pesttopic, pure interesse)


    bad luck is luck 2

    Nogal sneu om daarvoor aandacht te krijgen. En ik hou alleen van aandacht als ik het heb verdiend.


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    Nogal sneu om daarvoor aandacht te krijgen. En ik hou alleen van aandacht als ik het heb verdiend.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb dat nog nooit gehoord hoor. o.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb dat nog nooit gehoord hoor. o.o


    Nee ik ook niet. x'D


    Your make-up is terrible

    Je hebt ook nog zoiets als pathologische leugenaars, die liegen onbewust.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Je hebt ook nog zoiets als pathologische leugenaars, die liegen onbewust.


    hoe gaat dat onbewust liegen dan? Liegen is toch gebasseerd op keuzes dat je neemt? Neem je dan ook onbewust keuzes?

    als dit nog on-topic is..


    Ligt and Darkness are both very different..

    Yep, jongen uti mijn klas. Tijdje mee omgegaan, hij loog best vaak maar was wel aardig. Maar op een gegeven moment gingdie veel te ver met 's nachts opbellen omdat hij geesten zag. Dan had ik al het gevoel dat het niet klopte, en dan later biechte hij op dat het niet waar was etc =S


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Yep, jongen uti mijn klas. Tijdje mee omgegaan, hij loog best vaak maar was wel aardig. Maar op een gegeven moment gingdie veel te ver met 's nachts opbellen omdat hij geesten zag. Dan had ik al het gevoel dat het niet klopte, en dan later biechte hij op dat het niet waar was etc =S

    wow dan ga je wel erg ver xD liegen om aandacht is best...ja gewoon zielig :P uiteindelijk komen ze er toch wel achter en dan vertrouwen ze je niet meer hea


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sorenos schreef:
    (...)

    hoe gaat dat onbewust liegen dan? Liegen is toch gebasseerd op keuzes dat je neemt? Neem je dan ook onbewust keuzes?

    als dit nog on-topic is..


    Pathologische leugenaars zijn zo gespitst op het liegen, dat ze dat doen zonder het zelf door te hebben. Ze doen het gewoon, hebben daar geen/nauwelijks invloed op. Zie het een beetje als alcoholverslaving, het is een psychish iets.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Pathologische leugenaars zijn zo gespitst op het liegen, dat ze dat doen zonder het zelf door te hebben. Ze doen het gewoon, hebben daar geen/nauwelijks invloed op. Zie het een beetje als alcoholverslaving, het is een psychish iets.


    hmm bedankt voor de uitleg, lijkt me wel dat het psychologisch erg ingewikkeld in mekaar zit :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Zo, da's handig. Nu hoef ik 't niet meer uit te leggen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ach laat ik zeggen dat ik zelf ook geen leven heb so I'll shut up.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zacksass schreef:
    Nogal sneu om daarvoor aandacht te krijgen. En ik hou alleen van aandacht als ik het heb verdiend.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zacksass schreef:
    Nogal sneu om daarvoor aandacht te krijgen. En ik hou alleen van aandacht als ik het heb verdiend.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ben ik de enige die niet weet waar dit over gaat? x_x