• Twee vriendinnen van me willen afvallen. Dat vind ik allemaal best. Maar nu zitten ze op een pro-ana site en zaten ze er eerst aan denken om zichzelf uit te hongeren. Maar dat hebben ik en nog een paar andere uit hun hoofd gepraat.
    Maar ik wil echt dat als ze gaan lijnen, dat ze gezond lijnen en geen tips van een pro-ana site af gaan halen. Dus mensen, tips?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fruit eten, gevarieerd eten, sporten en al die standaard shit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    heftig..
    Zien ze niet in hoe dichtbij ze bij anorexia komen?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:15 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Pro-Ana

    Dat doet een vriendin van me ook, als ik zou weten wat je het beste kan doen zou ik je het zeggen. Maar ik heb zelf ook geen idee...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Sadism schreef:
    Pro-Ana


    (Be)lieve in (you)rself

    Die sites zijn verslavend, echt waar. Ik raakte helemaal geobserdeerd door deze meisjes. Het afvallen vond ik niet zo belangrijk, het was meer het doorzettingsvermogen dat ik bewonderde. Maar voor je vriendinnen.. tsja. Het is héél, héél moeilijk om iemand met zulke ideëen tips te geven, omdat jij toch nooit zal begrijpen wat er in dat hoofd omgaat.


    It's time to be happy again.

    Je kunt er denk ik niks aan doen?


    (Be)lieve in (you)rself

    Hoe oud zijn ze :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    Hoe oud zijn ze :8


    Toevallig dat ik weet over wie het gaat 14 en 16


    (Be)lieve in (you)rself

    luzdelaluna schreef:
    (...)

    Toevallig dat ik weet over wie het gaat 14 en 16

    Wordt tijd dat ze zich eens naar hun leeftijd gaan gedragen en stoppen met aandacht trekken :8
    Pathetische kinderen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn stiefzus die zat ookaltijd op die sites, nouja ik bemoeide er me niet mee, ik kon haar toch niet ompraten, en het haar eigen keuze en het is toch alleen maar aandachttrekkerij.


    Life is a beautiful struggle

    luzdelaluna schreef:
    (...)

    Toevallig dat ik weet over wie het gaat 14 en 16

    gaat het nou over jou en ellen ? .__.


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    (...)
    gaat het nou over jou en ellen ? .__.


    Nee


    (Be)lieve in (you)rself

    Jij kan er niet veel aan doen. Als hun dat willen en doen blijft het hun eigen keuze en hun eigen ding. Het enige wat jij doen kan is er voor hun zijn als ze je nodig hebben. Je kan wel zeggen dat ze het niet meer moeten doen, omdat het slecht is, maar of ze daar naar willen luisteren en ermee willen stoppen blijft hun keuze ;) Ik snap wel dat het moeilijk is, ik heb dit ook een keer meegemaakt met een vriendin van mij. Het is en blijft hun keuze..

    Geef hen krantenartikels ofzo die over de dood van anorexiamodellen gaan, dan zullen ze het wel snappen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn