• Ik en mn vriendin zaten zo in de les. Opens hoor ik zo het liedjr waka waka. Ik hoorde dat het bij mn vriendin vandaan kwam dus ik zo 'uhh Esmee dat is jou muziek..' ze keek me hee verschrikt aan want het is echt streng verboden bij ons! Ik lag helemaal dubbel! En zij helemaal paniekerig ik hield het niet meer lol. Uit eindelijk hield de muziek op. Dat was gewOon echt ff grappig..

    Maar. Om het topic hoog te houden, wat is jullie meligste moment van de dag?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:02 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als ik opsta en denk "O nee, het was toch een droom."

    of tijdens de les:
    mn vriendin: Psst, sana!
    Ik: psst, ja wat?
    mn vriendin: ik weet iets grappigs?
    Ik: wat dan?
    mn vriendin: 24!
    Ik: -proest- HAHHAHAH
    Ik: ik weet iets grappigers
    mn vriendin; wat?
    Ik: 25!
    Ik&mnvriendin: WHAHAHAHAHHAHAHAHAH (iedereen kijkt onze kant op)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:05 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bij Duits, met mijn vriendin :')

    "Je bent in Duitsland op vakantie, en je zoekt een adres om te overnachten. Naar welke website ga je als eerste?"
    "www.arjenrobben.de!" 8DD

    Dude, zo ziet het er niet lollig uit maar het was zo grappig op dat moment. :') En jaa, ik heb een zwak voor Arjen Robben x'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:02 ]


    ars moriendi

    Onder iedere les vandaag tegen een vriendin 'onzichtbare highfive' schreeuwen! (krul)


    You move me ......... Kurt

    Stekelenburg schreef:
    Bij Duits, met mijn vriendin :')

    "Je bent in Duitsland op vakantie, en je zoekt een adres om te overnachten. Naar welke website ga je als eerste?"
    "www.arjenrobben.de!" 8DD

    Dude, zo ziet het er niet lollig uit maar het was zo grappig op dat moment. :') En jaa, ik heb een zwak voor Arjen Robben x'D

    XD genialiteit op z'n best.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Uhm... Ik keek een TV programma met mijn moeder, en er was iemand die een nudisten kamp wilde openen. Een paar mensen waren dus met de folders die waren verspreid naar het politiebureau toe gegaan, en een niet zo snuggere agent raporteerde over de zaak aan zijn meerdere. "De folder bevat 9 achterwerken - vrouwelijk. 7 achterwerken - mannelijk. 27 borsten - vrouwelijk." Meerdere; "27?" Agent; "O, ik denk dat ik me verteld heb." -Begint in folder te bladeren.-
    Het klinkt een beetje vaag, maar het was echt ongelovelijk grappig. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stekelenburg schreef:
    Bij Duits, met mijn vriendin :')

    "Je bent in Duitsland op vakantie, en je zoekt een adres om te overnachten. Naar welke website ga je als eerste?"
    "www.arjenrobben.de!" 8DD

    Dude, zo ziet het er niet lollig uit maar het was zo grappig op dat moment. :') En jaa, ik heb een zwak voor Arjen Robben x'D
    ik vind het best wel heel geniaal xD


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het was zo bij Science. Mijn vriendin kwam zo naar mij en mijn andere vriendin toe. Ze liet zo haar handen zien die best wel groen/blauw was. Dus ik zei zo van 'Je hand is over datum' Moesten ze super hard lachen en hun lach was zo aanstekelijk dat ik ook moest lachen. Dus daar stonden we, in de klas samen te lachen terwijl iedereen keek van: WTF


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Cantus schreef:
    Het was zo bij Science. Mijn vriendin kwam zo naar mij en mijn andere vriendin toe. Ze liet zo haar hand zien die best wel groen/blauw was. Dus ik zei zo van 'Je hand is over datum' Moesten ze super hard lachen en hun lach was zo aanstekelijk dat ik ook moest lachen. Dus daar stonden we, in de klas samen te lachen terwijl iedereen keek van: WTF


    had ff een foutje xD

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:09 ]


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Wanderer schreef:
    Als ik opsta en denk "O nee, het was toch een droom."

    of tijdens de les:
    mn vriendin: Psst, sana!
    Ik: psst, ja wat?
    mn vriendin: ik weet iets grappigs?
    Ik: wat dan?
    mn vriendin: 24!
    Ik: -proest- HAHHAHAH
    Ik: ik weet iets grappigers
    mn vriendin; wat?
    Ik: 25!
    Ik&mnvriendin: WHAHAHAHAHHAHAHAHAH (iedereen kijkt onze kant op)

    Die is van Spongebob :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    (...)
    Die is van Spongebob :')

    Uhuh!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..