• Er zijn nu dus ook al demonstraties in Oman. Normaal zou me dat niet echt heel erg boeien ofzo, maar mijn vader werkt daar o_O
    Hij werkt in Muscat, waar die sultan Qabuus woont en het lijkt me dus dat het daar nog het meest onrustig word.
    Hij is vandaag eerder naar huis gestuurd het is daar 3 uur later dan hier zodat hij niet in het donker over straat zou hoeven, omdat er ook al demonstraties 10 minuten van zijn kantoor zijn.

    Ik vind het nu gewoon best wel eng, omdat hij daar helemaal alleen zit. En ik weet wel dat mijn vader wel slim genoeg is om thuis (in z'n hotel in dit geval, hij heeft daar nog geen huis) te blijven en als het écht gevaarlijk word gewoon terug te vliegen naar Nederland, en de Nederlandse ambassade daar weet ook wel dat hij daar is maar toch,, het blijft eng.
    En dat wou ik gewoon even kwijt. ;$


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Wow, dat is best eng ja. Maar ik weet zeker dat als het echt te gevaarlijk wordt dat hij door de overheid terug naar Nederland wordt gehaald.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wooow!ö Nou als het te gevaarlijk is kunnen ze niet anders dan hem naar België sturen, dus no worries =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Snap ik dat je dat eng vind!
    Ik zou het ook vinden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.