• Ik hb een vraagje over muziek op de iPod van de iPhone (Wat waarschijnlijk ook het zelfde is op de iPod touch)
    Als ik muziek op hb staan gaat mijn iPhone automatisch vergrendelen. Maar als ik het nummer dat voorbij komt niet wil luisteren en zeg maar een nummer verder > wil moet ik eerst weer mijn vergrendelings code invoeren. Ik vroeg me dus af of je ook iets kan doen waardoor je een nummer < terug of verder > kan doen zonder hem te ontgrendelen.

    Misschien is dit een beetje een domme vraag maar ik kwam erop omdat ik een paar min. Geleden zo'n schermpje kreeg waar je dat kon doen in mn vergrendelingsscherm. Maar ik zou niet wetn hoe ik dat heb gedaan ;a & t lukt me ook niet om het terug te halen, vandaar dit topic..

    Op mijn ipod touch is het zo dat als die op vergrendelen staat en je wilt het nummer verder doen dan moet je de "homeknop" 2 keer snel indrukken dan kan je hem verder doen zonder te ontgrendelen :3

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 23:03 ]


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    Op mijn ipod touch is het zo dat als die op vergrendelen staat en je wilt het nummer verder doen dan moet je de "homeknop" 2 keer snel indrukken dan kan je hem verder doen zonder te ontgrendelen :3


    Yes, thank you dat is het..
    Haha
    Ok dit topic kan gesloten worden!

    Schudden! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    > Slotje


    I solemnly swear that I am up to no good.