• Naja, daarnet tijdens het dansen ben ik hard gevallen, met mn kop op de stoel en mijn elleboog in hout, dus ik lag open, en nu moeten jullie allenmaal medelijden met me hebben (cat)

    maar oké, één jaar geleden, zag ik dé perfecte broek! Het was de laatste! Eigenlijk was die veel te groot, maar het was de laatste, hij was zó mooi, en zó goedkoop! Dus ik kocht hem. Vandaag kwam ik tijdens het opruimen, die broek onder in mijn kast tegen. Ik heb hem meteen gepast en... HIJ PAST BIJNA! Iet wat losjes maar goed!

    Na één jaar wachten, pas ik die broek eindelijk bijna! Ik doe er wel een legging ondat, zodat ie niet zo losjes zit.
    Maar mijn perfect broek, met een stalen ketting aan de bovenkant, een korset aan de voorkant van mijn onderbenen, studs aan de zakken op mn kont en geheel in het zwart, op de ketting en de studs na, maakt die broek PERFECT



    Ben ik nu sneu dat ik een véél te grote broek heb gekocht, en vervolgens een jaar te wachten tot ik em pas? :Y)
    Hebben jullie ook ooitzoiets gedaan? :Y)

    Goh, wat een verhaal.
    Fijn dat je broek eindelijk een beetje past x'D

    Nee, ik koop alleen maar kleding die me precies past. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Goh, wat een verhaal.
    Fijn dat je broek eindelijk een beetje past x'D

    Nee, ik koop alleen maar kleding die me precies past. x]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wooooow jij bent geduldig zeg! o_O
    Ik weet niet of ik ook zoiets heb gedaan.. haha.


    We accept the love we think we deserve.

    Maar sterkte met je elleboog en je hoofd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind je niet sneu! :Y)


    Even a white rose has a black shadow.

    Beterschap en sorry, die broek lijkt me niets :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja Sevie, je bent sneu.
    Maar wel leuk voor je dat 'ie bijna past nu. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Voiceless schreef:
    Beterschap en sorry, die broek lijkt me niets :'D

    Hoe durf je je ex te beledigen (huil)
    En ja, ik ben zielig hea? Ik heb een schaafwondje op mn ellenboog (krul)

    Ik heb dat ook al gdn maar alleen mr met rokjes omdat mijn meter die kan inpasse dus ik moet gn jaar wachten ;d
    maar ik koop wl bijvoorbeeld een supermooi kleedje waar ik mij dik in voel omdatk denk datk dn zal kunne afvalle , mr dat gebeurt tog nooit ;d --'

    Wel slim(cat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nee, maar mijn broeken koop ik standaart te groot want anders past mijn kont er niet in xD en heb ik weer het geluk dat ik best wel smale heupen heb. heerlijk xD


    Love sheds light one the darkest of times