Naja, daarnet tijdens het dansen ben ik hard gevallen, met mn kop op de stoel en mijn elleboog in hout, dus ik lag open, en nu moeten jullie allenmaal medelijden met me hebben
maar oké, één jaar geleden, zag ik dé perfecte broek! Het was de laatste! Eigenlijk was die veel te groot, maar het was de laatste, hij was zó mooi, en zó goedkoop! Dus ik kocht hem. Vandaag kwam ik tijdens het opruimen, die broek onder in mijn kast tegen. Ik heb hem meteen gepast en... HIJ PAST BIJNA! Iet wat losjes maar goed!
Na één jaar wachten, pas ik die broek eindelijk bijna! Ik doe er wel een legging ondat, zodat ie niet zo losjes zit.
Maar mijn perfect broek, met een stalen ketting aan de bovenkant, een korset aan de voorkant van mijn onderbenen, studs aan de zakken op mn kont en geheel in het zwart, op de ketting en de studs na, maakt die broek PERFECT
Ben ik nu sneu dat ik een véél te grote broek heb gekocht, en vervolgens een jaar te wachten tot ik em pas?
Hebben jullie ook ooitzoiets gedaan?
-
27 feb 2011 - 18:3527 feb 2011 - 18:36
Goh, wat een verhaal.
Fijn dat je broek eindelijk een beetje past x'D
Nee, ik koop alleen maar kleding die me precies past. x]I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
27 feb 2011 - 18:37Scandal schreef:
Goh, wat een verhaal.
Fijn dat je broek eindelijk een beetje past x'D
Nee, ik koop alleen maar kleding die me precies past. x]Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
27 feb 2011 - 18:38Wooooow jij bent geduldig zeg! o_O
Ik weet niet of ik ook zoiets heb gedaan.. haha.We accept the love we think we deserve.
27 feb 2011 - 18:38Maar sterkte met je elleboog en je hoofd
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
27 feb 2011 - 18:3927 feb 2011 - 18:39Beterschap en sorry, die broek lijkt me niets :'D
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
27 feb 2011 - 18:40Ja Sevie, je bent sneu.
Maar wel leuk voor je dat 'ie bijna past nu. :'DHas no one told you she's not breathing?
27 feb 2011 - 18:44Voiceless schreef:
Beterschap en sorry, die broek lijkt me niets :'D
Hoe durf je je ex te beledigen
En ja, ik ben zielig hea? Ik heb een schaafwondje op mn ellenboog27 feb 2011 - 18:45Ik heb dat ook al gdn maar alleen mr met rokjes omdat mijn meter die kan inpasse dus ik moet gn jaar wachten ;d
maar ik koop wl bijvoorbeeld een supermooi kleedje waar ik mij dik in voel omdatk denk datk dn zal kunne afvalle , mr dat gebeurt tog nooit ;d --'27 feb 2011 - 18:4727 feb 2011 - 18:48