• Ik sport tegenwoordig echt veel. En in het begin ging het heel goed, maar nu niet meer. Want ik word misselijk, krijg hoofdpijn en wordt duizelig. Ik trek helemaal wit weg en begin te trillen. Dus dat ik volgens mij niet helemaal goed.

    Iemand tips?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 11:10 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hm, misschien ligt het niet aan het sporten, maar moet je lichaam even uitrusten (: .


    I hope heaven needs you more than I do now.

    eet je wel genoeg. ik trok gister ook wit weg en wert kots misslijk. ik hat zelf niet genoeg gegeten. wat ook kan helpen. wat Carcass al zegt is even rust. sport jij alle dagen in de week? ja? dan is het geen slecht iddee om een dag of twee even vrij zo dat je lichaam rust krijgt. mijn moeder en ik zijn bijde fanatieke sportes. mij moeder helemaal die rend de ene wedstrijd naar de andre die ging bijna tegen de vlakte. eigewijs maandag ging ze weer trainen en hupa kee schurden haar spoer in haar boven been. kreeg een long onsteking er bij. heeft 4maanden niet ge traind. nu is ze weer begonnen. renden maandeag weer kapot. was zo slim om te stopen ze ging weer bijna tegen de vlachte. dus optijd de rust is super voor je lichaam.
    ik ga trouwens een scheppke bovene op ik ga op tennis.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 11:21 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dat heb ik vroeger ook gehad. Nu soms nog, maar in mindere mate.
    Maar ik heb geen idee wat je eraan kan doen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Banaan van tevoren eten :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    Banaan van tevoren eten :Y)

    Idd een banaan eten, of toch tenminste iets wat je energie geeft.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    eng rill meer rust hebben denk ik (A)

    Gewoon even rustig aan doen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Meer eten. Anders moet je een soort van snoepje kopen met druivensuiker(geloof ik), krijg je snel meer energie van. Het heet Dextro, geloof ik.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Carcass schreef:
    Hm, misschien ligt het niet aan het sporten, maar moet je lichaam even uitrusten (: .


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bamisoep eten voordat je gaat sporten, en niet iedere dag heel erg intensief gaan sporten. Geef je arme lichaam ook de rust om bij te komen.


    You move me ......... Kurt

    Ik ken het gevoel. Ik sport ook veel en ik heb soms ook een dipje.
    Mijn tips:
    Normaal eten (dus niet te weinig)
    Voldoende nacht rust nemen.
    Banaan eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Avery schreef:
    Banaan van tevoren eten :Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Deserted schreef:
    Meer eten. Anders moet je een soort van snoepje kopen met druivensuiker(geloof ik), krijg je snel meer energie van. Het heet Dextro, geloof ik.


    Ja, dat is dextro. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Deserted schreef:
    Meer eten. Anders moet je een soort van snoepje kopen met druivensuiker(geloof ik), krijg je snel meer energie van. Het heet Dextro, geloof ik.


    Nee dat moet je juist niet nemen voor het sporten.
    Why not?
    Omdat het eerst helpt maar hoe snel je energie opbouwt hoe snel het ook weer afbouwt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eten. Als je niet eet, maar wel sport, krijg je een suiker/vitaminentekort en word je ziek.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California