• Wie keek dat vroeger ook? :D


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nu kijk ik het weer ;3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben het nu ook weer aan het kijken. Ik zoek een aflevering die ik laaaaang geleden heb gezien D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Voiceless schreef:
    Nu kijk ik het weer ;3


    Ik moest huilen om het eind, heb het einde gisteravond en vandaag nog een keer gekeken... :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Ik moest huilen om het eind, heb het einde gisteravond en vandaag nog een keer gekeken... :$


    Het einde is zo zielig! Ook met mimi :3.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Het einde is zo zielig! Ook met mimi :3.


    Jah! ;(
    En Matt en Gabumon (mijn favo's).


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Jah! ;(
    En Matt en Gabumon (mijn favo's).


    Aaaah. Digimon is zo koel. Ik herinner me nog echt suuuuper vaag een aflevering die ik terug wil vinden, dus ik ga ze nu allemaal na, haha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Aaaah. Digimon is zo koel. Ik herinner me nog echt suuuuper vaag een aflevering die ik terug wil vinden, dus ik ga ze nu allemaal na, haha

    Ik heb ze nu dus laatst allemaal gekeken, kan je me een stukje vertellen? Of de personage waar het om ging? :D

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 10:41 ]


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik herken de naam maar ik keek t nooit.
    Ik keek altijd pokémon en sonic X ofzo hha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik herken de naam maar ik keek t nooit.
    Ik keek altijd pokémon en sonic X ofzo hha!


    Keek ik ook altijd xD


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)
    Ik heb ze nu dus laatst allemaal gekeken, kan je me een stukje vertellen? Of de personage waar het om ging? :D


    Nou, ik weet nog zo ongeveer dat ze in een stad waren met een heel hoog (rood?) gebouw, en er was denk ik een aardbeving (?) & andere was dat er een meisje was in een gebouw, weet niet meer welk meisje, en toen was er een hele lange donkere gast ofzo, die via schaduwen (?) langs de muur ging enzo, en toen liet hij haar achter (?) en toen moest ze huilen.
    Onwiiijs vaag, maar zo herinner ik het me.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Nou, ik weet nog zo ongeveer dat ze in een stad waren met een heel hoog (rood?) gebouw, en er was denk ik een aardbeving (?) & andere was dat er een meisje was in een gebouw, weet niet meer welk meisje, en toen was er een hele lange donkere gast ofzo, die via schaduwen (?) langs de muur ging enzo, en toen liet hij haar achter (?) en toen moest ze huilen.
    Onwiiijs vaag, maar zo herinner ik het me.


    Die schaduwen... Maar dat zit in één van de laatste afleveringen bij Matt... En Toy Town zou de stad kunnen zijn met een rood gebouw... Die aardbeving kan overal zijn want die zijn er heel vaak xD
    Ik denk dat de donkere gast Devimon is en dat zit dus op het begin... En het huilen tsjah... Bijna elke aflevering huilt er iemand, dus sorry kan je niet helpen :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ja heel vroeger wel, maar toen werden sommige afleveringen door elkaar gegooid dat ik het niet meer kon volgen en gestopt ben met kijken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ja heel vroeger wel, maar toen werden sommige afleveringen door elkaar gegooid dat ik het niet meer kon volgen en gestopt ben met kijken.

    Zonde ;l


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    xShadow13 schreef:
    Soms...(A)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Matix schreef:
    (...)

    Die schaduwen... Maar dat zit in één van de laatste afleveringen bij Matt... En Toy Town zou de stad kunnen zijn met een rood gebouw... Die aardbeving kan overal zijn want die zijn er heel vaak xD
    Ik denk dat de donkere gast Devimon is en dat zit dus op het begin... En het huilen tsjah... Bijna elke aflevering huilt er iemand, dus sorry kan je niet helpen :$


    Haha oke, ik ga ze gewoon doorkijken, want die aflevering met die schaduw wil ik wel graag terugzien. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.