• De stelling van vandaag luidt:
    De toenemende macht van China is goed voor de wereld

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja, man laten we allemaal gestalkt worden door de Chinese overheid.

    Niet dus.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oneens. China neemt langzaam de economische macht van ons over. Onze kinderen leren straks Chinees op school. Ik wil dat ook mijn kinderen en kleinkinderen opgroeien in een sterk economisch land. En daarbij China doet rare dingen met de wisselkoers waardoor ze zo goedkoop zijn. Ze ontwikkelen zich tot een wereldmacht op een oneerlijke manier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, echt niet. Ze hebben daar maar enkele mensen-rechten en het is ontzettend arm daar. De wereld gaat echt achteruit als we ons moeten gaan aanpassen aan China.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens,
    er gebeuren daar juist heel veel dingen
    mensen hebben daar niet eens mensenrechten :O
    Ik ben ook hartstikke blij dat ik in Nederland woon (A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Carcass schreef:
    Oneens, zometeen zitten we allemaal onder zo'n dictatuur -ofzo- en staan we daar op straat, no money en werkend voor de regering.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Smeagol schreef:
    Eens, het maakt mij echt niet uit wat China doet. Ze lopen toch al voor op technologie. En volgens berekeningen hebben ze in 2015 volgens mij ook last van een zware economishe crisus. Dus ik zie het probleem niet.
    China mag groeien, maar ik denk echt niet dat ze Nederland interresant vinden.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Smeagol schreef:
    Eens, het maakt mij echt niet uit wat China doet. Ze lopen toch al voor op technologie. En volgens berekeningen hebben ze in 2015 volgens mij ook last van een zware economishe crisus. Dus ik zie het probleem niet.
    China mag groeien, maar ik denk echt niet dat ze Nederland interresant vinden.


    All I need is your love

    Nee, tyf op, vies volk D:<


    I live for the applause, you will die for it.

    Stekelenburg schreef:
    Nee, das eng.


    effort never betrays you

    Oneens, ze zijn een van de grootste vervuilers, dus als zij de industrie volledig in handen krijgen verneuken we het milieu.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    OHMYCHIARA zei op 26 feb 2011 - 0:01:

    Oneens, ik hoor overal China, China, en nog eens China. Het kan ook een keer iets anders zijn


    I´m nothing special.

    Heel erg oneens!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FCBarcelona schreef:
    Oneens. China neemt langzaam de economische macht van ons over. Onze kinderen leren straks Chinees op school. Ik wil dat ook mijn kinderen en kleinkinderen opgroeien in een sterk economisch land. En daarbij China doet rare dingen met de wisselkoers waardoor ze zo goedkoop zijn. Ze ontwikkelen zich tot een wereldmacht op een oneerlijke manier.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kikkeli schreef:
    Nee, tyf op, vies volk D:<


    Ga dat maar zeggen aan een Chinees die toevallig Nederlands kan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.