• De stelling van vandaag luidt:
    De toenemende macht van China is goed voor de wereld

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ik hoor overal China, China, en nog eens China. Het kan ook een keer iets anders zijn.


    We accept the love we think we deserve.

    Nee, das eng.


    ars moriendi

    Oneens.
    Geen enkele land moet veel macht hebben,maakt niet uit of het nu China of VS of welk land dan ook is,het is gewoon slecht om een of twee landen te hebben met veel macht.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 0:03 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uhm nee. Geen persvrijheid, mensenrechten worden aan hun laars gelapt. Lijkt mij niet echt een goed idee.
    China is daarentegen wel goed voor de economie... Maar dat kan me iets minder schelen.


    I am an idiot, I move.

    OHMYCHIARA schreef:
    Oneens, ik hoor overal China, China, en nog eens China. Het kan ook een keer iets anders zijn.

    Everything is made in China. ;D
    Behalve ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens, de economie van Nederland lijdt er niet onder, dus wat heeft men te klagen?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 0:06 ]

    pielipino schreef:
    Eens, de economie van Nederland gaat er op vooruit, dus wat heeft men te klagen?

    Het feit dat de mensenrechten in China ongeveer niet bestaan? Het volk wordt er onderdrukt en dat is blijkbaar oké? Ik vind van niet. China mag van mij best groeien, als haar bevolking ook mag weten wat er zich in de wereld afspeelt en ook goed behandeld wordt.


    I am an idiot, I move.

    Cauchemar schreef:
    (...)
    Het feit dat de mensenrechten in China ongeveer niet bestaan? Het volk wordt er onderdrukt en dat is blijkbaar oké? Ik vind van niet. China mag van mij best groeien, als haar bevolking ook mag weten wat er zich in de wereld afspeelt en ook goed behandeld wordt.

    Ik heb denk k te weinig info over China om deze stelling goed te beargumenteren xD. Maar ik dacht meer aan de economie dan aan de mensen die zelf in China leven.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 0:12 ]

    Zolang er maar geen Mao Zedong type komt, is het goed? (nerd)

    Oneens, zometeen zitten we allemaal onder zo'n dictatuur -ofzo- en staan we daar op straat, no money en werkend voor de regering.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Eens, het maakt mij echt niet uit wat China doet. Ze lopen toch al voor op technologie. En volgens berekeningen hebben ze in 2015 volgens mij ook last van een zware economishe crisus. Dus ik zie het probleem niet.
    China mag groeien, maar ik denk echt niet dat ze Nederland interresant vinden.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Geen idee xd
    Zolang Chinees maar niet de wereldtaal word!


    Me so good.

    Oneens.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uhmm kan
    Niemand kan inde toekomst kijken :P dus
    misschien wel misschien niet

    Ik denk van wel aangezien ze nu al meer als de halve wereld economie leiden met hun ikweet niet hoeveel inwoners

    BTW chinees is al bijna een wereld taal omdat het door zoveel miljard mensen word gesproken

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 9:57 ]


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    nee met hun overdreven technologie. ok ze moeten het echt allemaal zelf weten,zolang ze ons kikkerlandje maar met rust laten.