• Nouja kijk. als er iemand dood gaat denk ik dan dat je op nieuw word geboren.Ofzo. Welk geloof heb ik dan of bestaat dat geloof niet. ( zo als christen,joods en alles. )of is het gwn geen geloof? x] ik hoop dat jullie me begrijpen x]



    xoxo Shellßii


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Dat noemt reïncarnatie, en dat heeft geen geloof apart, denk ik. Iédereen kan erin geloven als die wilt.

    ik geloof in reacarnatie....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat noemt reïncarnatie, en dat heeft geen geloof apart, denk ik. Iédereen kan erin geloven als die wilt.

    Da's Boeddhisme. Maar by Boeddhisme komt wel meer dan alleen geloven in reïncarnatie


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hindoeisme? x) ofzoiets..


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat jij bedoelt heet reïncarnatie, en dat is geen geloof op zich. Het hoort bij het geloof boeddhisme, maar ik geloof ook in reïncarnatie en ik heb geen boeddhistisch geloof. Dus je kan ook in reïncarnatie geloven als je geen geloof hebt ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hindoeïsme of hoe je ook schrijft

    (...)
    Da's Boeddhisme. Maar by Boeddhisme komt wel meer dan alleen geloven in reïncarnatie

    Oeeeeeeeeeeeps. ö
    Ik ben katholiek en ik geloof er in. x.x

    Hindoeisme


    .

    Reïncarnatie behoort tot zowel Hindoeïsme als tot Boeddhisme. By beide geloven komt er natuurlyk wel meer by kyken dan het geloven in Reïncarnatie. Dus als je alleen in reïncarnatie gelooft behoor je niet tot een van deze 2 geloven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3