• britney spears heeft een nieuwe villa...
    gigantisch!
    http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110218_113&subsection=5

    TimeBones schreef:
    Tss... Niets tegen haar, maar ik snap niet waarom ze dat geld dan niet aan de armen geeft of zo.


    We accept the love we think we deserve.

    MysticalRose schreef:
    Ik zou ook wel in zo'n huis willen wonen.

    Maar je kunt zoveel beters doen met dat geld. o_O

    Nou ik zeker niet,je zou mij echt nooit in zo'n huis vinden.
    Ik bedoel wat moet je in hemels naam met 1.860 vierkante meter,ik zou alleen maar verdwalen.
    Tien slaapkamers en dertien badkamers,sommige slaapkamers hebben dus meerder badkamersogisch zeg. En war moet ik met een gameroom, een galazaal,jacuzzi, watervallen en versierde fonteinen?

    Ik zou mijn geld veel beter gebruiken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Britney heef woont daar ook alleen maar met haar 2 zoontjes.. dus zoveel ruimte heeft ze niet nodig :P

    Cloudburst schreef:
    "De Amerikaanse popzangeres zal plaats genoeg hebben in deze 1.860 vierkante meter grote villa in Tudorstijl." Ha-ha, je meent het.

    En dan moet je weten dat om de zeven seconden een kind sterft door gebrek aan voedsel. Argh, ik haat het hoe de wereld zo oneerlijk verdeeld is.

    Helemaal mee eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wtf,, wat fking groot.
    Indd zoals andere zeggen wat moet je ermee.
    En indd, je kan ook wat aan hbet goeie doel geven ofzo, of iets anders nuttigs.. x]

    I'm Jealous. Alleen op het deel dat ze de buurvrouw van Ozzy Osbourne is. \m/ xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Dat ze dat geld heeft ;o Want volgens mij heeft ze de laatste tijd niet gigantisch veel succes?


    it's so empty living behind these castle walls

    Cloudburst schreef:
    "De Amerikaanse popzangeres zal plaats genoeg hebben in deze 1.860 vierkante meter grote villa in Tudorstijl." Ha-ha, je meent het.

    En dan moet je weten dat om de zeven seconden een kind sterft door gebrek aan voedsel. Argh, ik haat het hoe de wereld zo oneerlijk verdeeld is.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Woh. o_o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    dubbelpost maar je gaat je dan ook alleen maar eenzaam voelen dus veel plezier daar Britney!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zou nooit zo groot willen wonen.


    SLOAN.

    Ik zou er niet eens in willen wonen. Lijkt me echt creepy.
    Maar best wel dom, geef dat geld aan een goed doel (tenminste aan de helft)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daar zouden een heleboel rijtjeshuizen gebouwd kunnen worden voor de mensen die het net iets minder hebben. ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    hotdamn geef mij zo'n huis _O_


    There are several things that I have been doing wrong.