• Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel aan mijn verjaardag (19 juli). Toen ik 14 werd ben ik met m'n ma naar Drievliet geweest, het jaar daarvoor zat ik met m'n verjaardag in Frankrijk tussen de bergen. Maar nu wil ik wel wat doen, aangezien ik dan 15 word en naar de disco mag. (cat) Maar ik zit 19 juli in Macedonië dit jaar en daarom ga ik het pas houden als ik weer bij m'n vader ben. Daarbij wil ik dus m'n feestje geven in Citylife (http://www.citylife.nl/) en vroeg ik me af wie van jullie (LET OP, je moet 15+ zijn) wel zin heeft in een avondje party hardy. Ik dacht zelf aan vrijdag 5 augustus of vrijdag 12 augustus.
    Waarom ik dit topic nu al neerzet? Omdat er ook nog mensen op vakantie gaan en ik dus helemaal niet zeker ben over de datum enzo.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 15:13 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik haat je. (cat)
    ik haat je. (cat)
    ik haat je. (cat)
    ik haat je. (cat)
    wáárom moet je nou weer 15+ zijn ? (cat) moet je je ID laten zien ? ;$


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    ik haat je. (cat)
    ik haat je. (cat)
    ik haat je. (cat)
    ik haat je. (cat)
    wáárom moet je nou weer 15+ zijn ? (cat) moet je je ID laten zien ? ;$

    Jup je moet je ID laten zien, maar een x aantal weken mag je voordat je 15 wordt daar al heen.
    Wanneer ben je jarig?

    Dan ben ik nog aan het uitfeesten van m'n 16e verjaardag, i'm sorry! En die andere datum is m'n zusje jarig btw (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 14:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Jup je moet je ID laten zien, maar een x aantal weken mag je voordat je 15 wordt daar al heen.
    Wanneer ben je jarig?

    in november pas. D:


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    (...)
    in november pas. D:

    Hoeveelste?

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Hoeveelste?

    twaalfde. (:


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    (...)
    twaalfde. (:

    Als het 12 Augustus is, heb je een kans....
    Ik had ergens gelezen dat je 2 maanden voor je 15e daar heen mocht, maar ik kan het niet meer vinden D:

    Ik wil wel maar mag toch niet zo ver D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain