• Ik weet dat het vooral genetisch bepaalt is of je puistjes hebt of niet maar alsnog: Wat doen/eten/laten jullie vooral? Want jullie moeten echt heel erg blij zijn :')


    it's so empty living behind these castle walls

    ik eet alles xD ik heb eigenlijk alleen puistjes als ik ongesteld ben...vooor derest niet maar ik doe er nooit wat tegen ofso..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan mag ik wel heel blij zijn met mijn genen, want ik eet niet echt super super gezond, maar heb ook geen last van puistjes haha :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben zo jaloers op mensen die geen puistjes hebben.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn puistjes zitten ipv op m'n gezicht op m'n rug, maar ik doe er verder niet echt iets speciaals aan ofzo :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Carcass schreef:
    Ik ben zo jaloers op mensen die geen puistjes hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik had er vroeger ook wel last van, maar dat is gestopt toen ik aan de pil ging.. voor de rest ben ik een vuilnisbak als het op eten aankomt xD

    Ik kan gewoon alles eten of zo. Je moet gewoon een regelmaat aannemen voor je huid. Iedere dag hetzelfde zalfje of middeltje. Als ik ooit eens een puistje heb, is die ook meteen weer weg. Naja, dit helpt bij mij in ieder geval.


    Smile and live.

    als ik veel chocolade eet krijg ik puistjes dus ik eet nog maar heel heel weinig chocolade


    (Be)lieve in (you)rself

    Carcass schreef:
    Ik ben zo jaloers op mensen die geen puistjes hebben.
    Echt he. Mensen moeten eens horen wat ik allemaal doe met mijn gezicht. Het helpt een beetje, maar ik wordt echt radeloos als ik hoor dat mijn vriendin -die geen puistjes heeft- gewoon niks doet en niet eens haar gezichtsmake-up vanaf haalt savonds.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)Echt he. Mensen moeten eens horen wat ik allemaal doe met mijn gezicht. Het helpt een beetje, maar ik wordt echt radeloos als ik hoor dat mijn vriendin -die geen puistjes heeft- gewoon niks doet en niet eens haar gezichtsmake-up vanaf haalt savonds.

    Mijn vriend neemt er pillen voor..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Mijn vriend neemt er pillen voor..
    pillen? van de apotheek?


    it's so empty living behind these castle walls

    Iedere avond je gezicht schoonmaken en 's ochtens én 's avonds creme op doen. En voor de rest eet ik gewoon veel gezonde dingen, geen fastfood ofzo. Alleen heel soms. Maar ik weet niet, volgens mij maakt het niet echt uit of je nu wel of geen chocolade of patat eet, want bij verzorging werd me altijd verteld dat het helemaal niet waar was dat je daarvan puistjes kreeg. Maargoed, zoals je zei, het is ook grotendeels genetisch bepaald.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik eet wat ik wil (x
    En ik heb er maar heel af en toe een, en dat boeit me niet zo..
    Ik ben wel blij met mijn genen xd


    Me so good.

    Helios schreef:
    ik eet alles xD ik heb eigenlijk alleen puistjes als ik ongesteld ben...vooor derest niet maar ik doe er nooit wat tegen ofso..


    ars moriendi

    Mississippi schreef:
    (...)pillen? van de apotheek?

    Jaa (: Hij gaat naar een dermatoloog daarvoor.
    En nee, puisten hebben heeft niets te maken met wat je eet hoor. Dat heeft de dermatoloog hem gezegd. Dus je mag eten wat je wilt, dat doet er niets aan (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right