• Nee nee, dit is niet de mop van dat dingetje 'ik ben een dropje'.

    Nee ik zat hier net in mijn kamer alleen dat te doen. Niemand was erbij, niemand kon het horen, alleen ik in mijn kamer. Zat ik daar met mijn wangen fijn geknepen en zo'n laag stemmetje 'Ik ben een dropje, mijn vader is een dropje, mijn moeder is een dropje, blahblahblah'. Plus dat ene op het einde 'Waah, papa niet zo hard.'
    Dat was dan ook nog harder dan ik had bedoeld, ik vrees er voor dat papa en mama dat wel konden horen. Poor me. D:


    Wie vertelt er weleens moppen tegen zichzelf, helemaal alleen op de kamer? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe gaat die grap dan? (nerd)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Whaha okay laat maar ik heb hem op youtube opgezocht x'D
    geniaal x'D
    Aywayz ik praat ook tegen mezelf jah :')


    dream, dare, fly!

    Ik praat altijd tegen mijn computer, vooral als die vastloopt, dan ga ik namelijk schelden. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    XD
    moppen tappen in m'n eentje is me nog nooit ovrkomen, maar ik praat wel eens tegen dieren enzo :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik praat ook tegen van alles hoor. Mezelf, de hond, de cavia's, mijn laptop, mijn agenda enzovoorts. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha, zou ook typisch iets voor mij zijn! :$

    Ik vertel zoveel dingen tegen mezelf als ik alleen ben, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.