• schrijfkriebbeltjes. Ja want ik wil echt graag schrijven aan een All Time Low verhaal over Alex, maar ik heb echt geen inspiratie voor een goed verhaal.
    Ik had laatst wel gedroomd dat ik in een gastgezin bij familie Gaskarth kwam, maar om daar nou een verhaal over te schrijven, nee. Maar, omdat ik zulke schrijfkriebeltjes heb, vroeg ik me af: hebben jullie een leuk idee voor een story over Alex?
    Alvast bedankt _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Of je kan doen alsof Jack zijn lief leert kennen via twitter en ze dan ... wacht eens ...

    Jacksass schreef:
    (...)
    JAA DAT IS VET!

    En dan doen we allerlei leuke humor-dingen-à-la-Jack!:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    En dan doen we allerlei leuke humor-dingen-à-la-Jack!:9~

    Jaa dat is leuk! :9~ Dan moet het helemaal goed komen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Percipere schreef:
    Of je kan doen alsof Jack zijn lief leert kennen via twitter en ze dan ... wacht eens ...

    Ook leuk! ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Jaa dat is leuk! :9~ Dan moet het helemaal goed komen!

    Jaaaaaaaaaaaa, omg ik had opeens kei veel inspiratie >.<


    all I want is the taste that your lips allow

    maar ik moet van de computer, ik spreek er je morgen nog wel over.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaaaaa, omg ik had opeens kei veel inspiratie >.<

    Ik nu ook zal ik je anders even mijn msn pb'en?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Ook leuk! ;o

    Dan zou het een real life story zijn

    BURRITO schreef:
    maar ik moet van de computer, ik spreek er je morgen nog wel over.:Y)

    Is goed! Tot morgen! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Percipere schreef:
    (...)
    Dan zou het een real life story zijn

    Haha ja klopt


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    hahaha is goed weetje we kunnen samen een verhaal schrijven over twee vriendinnen die naar een gastgezin gaan en dan bij Jack en Alex komen ofzo?


    Stiekem vind ik dat een vet leuk idee! :'D
    Alleen ben ik niet zo'n goede schrijfster en ben ik volgens mij al een beetje te laat nu! Haha ;o