• Luf joe to Nino (cat)
    Naja, tijdens aardrijkskunde, pakte Job mijn gum af. En die gaf em neit terug. Hij stopte de gum in zn etui en zn etui in zn tas. Dus de bel gaat en ik ren naar zijn tafeltje toe, en pak onder de tafel zijn tas en wil en mee weg lopen. Maar hij houdt de tas zo tegen waardoor ik val. En wij trekken, ieder aan één kant van de tafel, aan die tas. En hij amar roepen 'Sevda laat los!' En ik roepen 'Geef verdomme mijn gum!' Ik word steeds doordat Job zo aan zn tas trekt onder de tafel getrokken, en uiteindelijk verlies ik grip en sta ik op. De pauze begint, en komt Nino zo naar me toe:
    'Eeyh Sevda, eeyh Sevda! Die zag er eigenlijk best wel fout uit, jij zat zo half onder de tafel, en je hoorde Job zo schree-'
    'Nino houdt jij je mond maar weer'
    'Ja maar, oké als het boven de tafel was, had het nog wel gekunt maar-'
    'Nino, mond dicht!'

    Volgende les, staat er zo keigroot op eht bord: 'JOB(H)SEVDA'
    En ik zo schreeuwen: 'Haal het er af!' en Job daar heen rennen en snel wegvegen.
    Maar diezelfde les, gooit Midas mijn andere gum in de prullenbak. Dus ik loop zo naam hem toe, en vat zijn etui en gooi em erachteraan :Y)
    'Sev, jij bent echt een bitch!' krijg ik als antwoord
    'Weet ik'

    Maarja, ik ben dus beide gummen kwijt, en ik ben er achter gekomen, dat mijn klas practisch geshokeerd is omdat ze mij meer zien als een "lief en rustig meisje" (cat)
    Maarze moedigde me wel aan, en hadden de rest van de dag dikke pret :Y)



    Kan iemand zich in deze situatie herkennen? Of hebben jullie ooit zoiets geks gedaan? :Y)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:25 ]

    Bij mij is het in de klas voortdurend zo'n gekke boel, dat is redelijk normaal. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, hier moest ik heel erg om lachen x'D
    Wij doen gelukkig niet zo gek, haha. Dat zou slecht zijn voor onze cijfers en bij sommige zijn die al zo dramatisch laag, haha. Al zitten er wel heel veel halfdood in de les op maandag(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ze zien jou als een rustig meisje? o.0
    Steek morgen hun gommen? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ze zien jou als een rustig meisje? o.0
    Steek morgen hun gommen? :Y)

    Je zult het niet geloven, maar in de klas ben ik eigenlijk heel stil en rustig :Y)

    Nee, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, maar het is wel irritant dat ze je spullen afpakken...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben de drukste van de klas, haha xd

    Ik herken het ;p


    Me so good.

    RESURGAM schreef:
    Bij mij is het in de klas voortdurend zo'n gekke boel, dat is redelijk normaal. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.