• Een jaar geleden stond ik nu al een tijdje in de rij voor het tweede concert van th waar ik bij was :'D
    loved it<3

    Toen was ik aan het skiën


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Crowd schreef:
    Ohja.
    Ik wist pas drie dagen van te voren dat ik zou gaan.xD
    Was echt te awesome.
    Mijn eerste grote concert.

    Dat had ik ook! Mijn vriendin had geen geld en ik zag het niet zitten om alleen te gaan. En toen kreeg ik een brief van TMF dat ik 2 kaartjes had gewonnen. Ik weet nog steeds niet waar ik die kaartjes mee gewonnen had(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Qlimax schreef:
    Oke, ik niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een jaar geleden werd ik 15, vandaag word ik 16 (krul).
    En ik was er niet, wel 14 juni 2008.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    23 Feb. was echt geweldig.
    Zaterdag is voor mij ook een jaar geleden dat ik naar TH ging in Oberhausen, maar dát liep niet helemaal goed af. ;3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 16:05 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Inderdaad, voor mij is het morgen een jaar geleden (25/02/10) ..

    Ik moest er daarnet ook aan denken! omg, een jaar geleden was ik zoooo fucking onhandelbaar -mensen bleven beter uit mijn buurt-

    Ben trots nog steeds fan te zijn en ik hoop dat er snel terug een concert komt!(A)


    I changed.

    En het is een jaar geleden <33


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    hahahaha daar dacht ik de 23e ook aan hoor. :'D hele tijd zeuren ; "ja een jaar geleden stond ik rotterdam, voor tom !" en dan word iedereen gek van je. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Die dag was awesome en niet alleen voor het concert, maar eindelijk was ik weg van alles, samen met m'n vriend. Lekker ontspannen in het Best Western ART Hotel - zeker en vast een aanrader! Luxe, goedkoop en supervriendelijk ^^ -


    MUSIC && FASHION

    Qlimax schreef:
    Oke, ik niet.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget