• Hee, ik wil een helix zetten. Maar ik heb ook schoolzwemmen. (Dat is echt !@#$) Maar ik wil weten of je kan zwemmen met een helix, en of je er misschien een pleister op kan doen als je gaat zwemmen met een helix?

    Dankuu.


    hey kijk ik weet niks!

    Je mag een paar weken niet zwemmen na het zetten van een piercing vanwege de grote kans op ontsteken

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:43 ]

    Wat is een 'paar' weken? ..


    hey kijk ik weet niks!

    Ik heb een helix maar ik ben nog niet gaan zwemmen nadat ik die heb laten zetten maar dat mag ommers :p
    Alleen zoals Hel al zei..


    Stop wishing, Start doing..

    Creamy schreef:
    Wat is een 'paar' weken? ..


    paar weken = 2 weken denk ik? hehe


    Ligt and Darkness are both very different..

    Helix piercing valt wel mee, ontsteekt niet zo snel :'D En anders gewoon oppassen met onder water gaan.

    Dus, bijv: Ik heb hem in het weekend laten zetten. Zaterdag, en ik heb donderdag zwemmen mag ik dan dus wel meteen zwemmen?
    :)


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    Dus, bijv: Ik heb hem in het weekend laten zetten. Zaterdag, en ik heb donderdag zwemmen mag ik dan dus wel meteen zwemmen?
    :)

    Is dat niet wat te snel??


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    (...)
    Is dat niet wat te snel??


    Crap.


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    (...)

    Crap.

    Wacht gewoon tot het vakantie is zet hem op de eerste dag en dan als je dan die volgende week donderdag gaat zwemmen is dat toch goed denk ik?


    Stop wishing, Start doing..

    Wat Sadism zei dat die niet snel ontsteekt, is bij mij totaal niet het geval!
    Bij mij ontsteekt die echt zo vaak of hij raakt geïrriteerd :/ Dus het hangt er ook maar net vanaf hoe het bij jou is...

    Je mag inderdaad de eerste paar weken niet zwemmen. Sowieso de eerste 2 weken niet. En wees slim, als je het knopje gaat vervangen naar een ringetje doe het dan niet na 5/6 weken al want dat heb ik wel gedaan en het deed zo'n pijn toen o.O -gewoon niet eigenwijs zijn en luisteren naar de 3 maand erin laten zitten :')-


    dream, dare, fly!

    Creamy schreef:
    Dus, bijv: Ik heb hem in het weekend laten zetten. Zaterdag, en ik heb donderdag zwemmen mag ik dan dus wel meteen zwemmen?
    :)

    Nee, je moet een paar weken wachten zei Hel. En dat is zeker aan te raden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Roadie schreef:
    Wat Sadism zei dat die niet snel ontsteekt, is bij mij totaal niet het geval!
    Bij mij ontsteekt die echt zo vaak of hij raakt geïrriteerd :/ Dus het hangt er ook maar net vanaf hoe het bij jou is...



    Oor piercings vallen echt wel mee hoor :'D Die krijgen niet zo snel wat.

    Als je je piercing bv links hebt zou ik niet op u linkse zij gaan liggen als je gaat slapen, niet echt leuk om wakker te worden =)
    Ik kan het weten ^^
    Ik had wss liggen draaien en keren en ik stond op en men oor bloede helemaal zelfs in mijn haar enzo..


    Stop wishing, Start doing..

    Sadism schreef:
    (...)

    Oor piercings vallen echt wel mee hoor :'D Die krijgen niet zo snel wat.


    Nou ik heb een helix al 3 jaar en die van mij is regelmatig ontstoken of geirriteerd om niks, dus dat verschilt per persoon :')


    dream, dare, fly!

    een helix piercing heeft 3-12 maanden nodig om compleet te genezen, ik weet niet hoe vaak je per week aan zwemmen doet, maar in dat geval is die piercing gewoon af te raden. De meeste mensen hebben wel dik een half jaar nodig voor ze er al op kunnen liggen etc etc etc. laat staan zwemmen in een chloorbad, dat is gewoon vragen om problemen. Als je hem echt wil laten zetten en je blijft zwemmen moet je dus rekening houden met ontstekingen, of in het ergste geval een bloemkool oor