• Ik voel me nu echt super lelijk! Ik heb puistjes en heel veel. Ik heb het al best wel lang. Maar nu is het heel erg! ook op m'n rug ;( ik voel me er zo ongelukkig door! Ik had vandaag ook afgesproken met vriendinnen om te shoppen maar dat heb ik afgezegt. Ik ben er gewoon ziek van geworden.
    Ik moet toegeven dat ik vroeger niet super lelijk was, mar nu lijk ik wel een monster!
    Hebben jullie raad want ik voel me vreselijk!!;(

    xxx

    @ik ben een vriendin van dit account, mijne ben ik ww vergeten ;$


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    je bent niet de enige
    ik heb dat ook heel erg


    I know you're lonely, but you're not alone.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Kan het eigenlijk ook helemaal weg gaan? En is het niet slecht?
    Een vriendin heeft de pil ervoor, en ze heeft bijna nooit pukkels meer. (Oke, af en toe is eentje, maar dat heeft iedereen. ;D)


    Get outta my head!

    Ik herken het! Ik heb het ook heel erg en het meerendeel van mijn schooll niet. Dus ik schaam me er soms echt dood voor. De enige tip die ik je kan geven is goed je huid reinigen en er niet aan zitten! Dan hou je er hele lelijke littekens aan over. Maar je moet echt goed reiningen bij mij merk je dan echt altijd verschil.

    Reloaded schreef:
    (...)Een vriendin heeft de pil ervoor, en ze heeft bijna nooit pukkels meer. (Oke, af en toe is eentje, maar dat heeft iedereen. ;D)
    oh dat zou ik garage willen xd maar welke pil heeft jou vriendin ? Maar mijn moeder is het er volgens mij niet helemaal mee eens ze zegt dat het niet zo goed is klopt dat?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) oh dat zou ik garage willen xd maar welke pil heeft jou vriendin ? Maar mijn moeder is het er volgens mij niet helemaal mee eens ze zegt dat het niet zo goed is klopt dat?
    Ik heb er geen idee van. En de dokter schrijft de juiste pil voor, dus daarmee kan ik je niet helpen. (:


    Get outta my head!

    Gebruik dagcreme.


    We accept the love we think we deserve.