• Gym was vandaag echt leuk ;3
    ik zit wel onder de blauwe plekken, achja(cat)

    Eerst gingen we acrogym doen xd
    Ik moest bovenaan, dus daar stond ik dan. Twee lagen op de grond, twee stonden op hen. En toen moest ik dus best wel hoog óp hun gaan staan. En dan ook nog eens mijn handen naar boven. Toen viel ik bijna en heb ik gegild naar de eerste beste die langsliep -een best wel knappe jongen- dat hij me moest helpen. Uiteindelijk ben ik in zijn armen gesprongen xd
    moet er erg grappig uit hebben gezien;x

    Daarna hadden we rugby, en ik ben niet de sterkste(cat) Je mag dus mensen optillen, en dan lijkt het net alsof je ze knuffeld xd
    Ds ik me helemaal vastklampen aan een jongen, en toen vielen we samen op de grond;p Dat heb ik dus nog een paar keer gehad. Maar er waren ook die mij optilden, en omdat ik best klein ben, raakten mijn voeten de grond niet meer. Dus ik spartelde helemaal en gilde want ze begonnen me te kietelen;x

    En toen hadden we judo, dat was minder leuk want ik viel op mijn kop. Die matten zijn hard, en die dingen die je aanmoet lijken op oude badjassen, zo erg ;x

    Het was best wel melig xd
    Hoe was jullie laatste gym uur/uren?


    Me so good.

    Gym is bij ons soms leuk. We hebben nu een of ander programma, dat we elke drie weken iets anders doen. Ik heb nu fitness, dus dat is echt wel vet, maar ik heb ook tennis gehad, en dat was dan weer echt kut :3
    En 'gewoon' gym, met vaste leraar en zo, dat haat ik echt. Softbal doen en zo. Bloedhekel aan. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De laatste keer gym was verschrikkelijk, we konden kiezen of we wilden voetballen, unihockeyen of matballen. Ik wilde matballen, maar werd door mijn vriendin meegesleept naar unihockey, en ik haat hockey. Bovendien waren er alleen een snel slome bruggers en een kind uit mijn klas dat teveel capsones is en daarom hockey voor iedereen verpest, ze denkt namelijk dat ze goed is en gaat dan agressief spelen. Mwah, het was gewoon ongelooflijk ergerlijk...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn laatste gymles was een ram
    Als opracht moesten wij er zelf 1 geven helaas had ik met die mensen net knallende ruzie. Afijn ik had netje een plan enzo gemaakt, en het uit mijn hoofd geleerd. je moest per persoon 1 onerdeel doen(3 in totaal) eerst deden we een warming up. Totale ramp omdat diegen niet wist wat ze doen moest zelfs met het papier erbij, toen wist ze het praat ze super zachtjes zodat ik 10 x inmoest gripen Toen rekken en strekken ging beter alhoewel ik moest zgggen waar iedereen moest staan en ieereen telkens tot orde moest ropen enzo. Toen mijn onderdeel, zij moesten 2 dingen doen en dat deden zeg ewoon niet dus ook dat was flut. Toen kregen we uiteindelijk een 6 omdat de voorbereidning(die had ik aleleen gemaatk) zo geod was. O wat was ik boos ik had heel die opdracht uit mijn hoofd geleerd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik mag niet meegymen, :(

    Volleybal en daar had ik een 4 op :'DD
    En turnen. Tipsalto over de kast en daar had ik een 7 op.

    Pfft, ik heb een hekel aan gym


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ook acrogym.
    Ik moet morgen die stomme demoproef doen:S


    Food.

    BAZINGA schreef:
    Volleybal en daar had ik een 4 op :'DD
    En turnen. Tipsalto over de kast en daar had ik een 7 op.

    Pfft, ik heb een hekel aan gym

    Wij moesten een keer zweefkoprollen maken, wat ik doodeng vind. Toen ben ik de tumblingbaan snel over gerend toen de leraar neit keek en had ik een 8.

    ghehe


    Me so good.

    bij jouw is gym teminste nog leuk ik heb er haat aan..
    vooral omdat we meestal nogal altijd gaan voetballen en dat kan ik niet.
    En de laatste keer dat ik mee deed hadde we voetbal`-.-


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    musiclove8 schreef:
    bij jouw is gym teminste nog leuk ik heb er haat aan..
    vooral omdat we meestal nogal altijd gaan voetballen en dat kan ik niet.
    En de laatste keer dat ik mee deed hadde we voetbal`-.-

    Het is ook leuk (;
    En voetbal vindt ik ook leuk, en ik suck daar in!


    Me so good.

    Oh my fuckin' god, dat zijn gewoon de drie leukste dingen met gym.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Oh my fuckin' god, dat zijn gewoon de drie leukste dingen met gym.

    Ghehe
    Maar eerst hadden we dan ook stomme dingen (;
    Tumblingbaan, badminton/volleybal, pingpong..


    Me so good.

    Haha :'3
    Verleden keer gym gingen wij voetballen (nerd), alleen was het saai want niemand deed echt wat.
    En hoogspringen, en ik kreeg vet veel complimentjes van die gast, dus ik denk wel dat ik een 8 ga scoren.
    Oja, en trefbal. Net als altijd. =o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Laatste keer dat ik ging gymen noemde iedereen me Arjen Robben.

    Kijk, daar doe je het voor. :Y)


    ars moriendi

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Wij moesten een keer zweefkoprollen maken, wat ik doodeng vind. Toen ben ik de tumblingbaan snel over gerend toen de leraar neit keek en had ik een 8.

    ghehe
    Wtf. Pfft, was dat bij ons maar zo makkelijk (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    We gingen op de trampoline en moesten salto's maken.
    Eerst op je knieën en dan vanuit daar een salto maken.
    Toen springen op je knieën belanden en dan een salto maken.
    En dan gewoon springend een salto maken.
    En we gingen jongleren, tafeltennis, voetbal en basketbal.

    Jhoa, actief zijn wij hoor. (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."