• Gym was vandaag echt leuk ;3
    ik zit wel onder de blauwe plekken, achja(cat)

    Eerst gingen we acrogym doen xd
    Ik moest bovenaan, dus daar stond ik dan. Twee lagen op de grond, twee stonden op hen. En toen moest ik dus best wel hoog óp hun gaan staan. En dan ook nog eens mijn handen naar boven. Toen viel ik bijna en heb ik gegild naar de eerste beste die langsliep -een best wel knappe jongen- dat hij me moest helpen. Uiteindelijk ben ik in zijn armen gesprongen xd
    moet er erg grappig uit hebben gezien;x

    Daarna hadden we rugby, en ik ben niet de sterkste(cat) Je mag dus mensen optillen, en dan lijkt het net alsof je ze knuffeld xd
    Ds ik me helemaal vastklampen aan een jongen, en toen vielen we samen op de grond;p Dat heb ik dus nog een paar keer gehad. Maar er waren ook die mij optilden, en omdat ik best klein ben, raakten mijn voeten de grond niet meer. Dus ik spartelde helemaal en gilde want ze begonnen me te kietelen;x

    En toen hadden we judo, dat was minder leuk want ik viel op mijn kop. Die matten zijn hard, en die dingen die je aanmoet lijken op oude badjassen, zo erg ;x

    Het was best wel melig xd
    Hoe was jullie laatste gym uur/uren?


    Me so good.

    ehm, ik had gym geskipt, al was het kickboxen, maja, een vriendin van me was er en ze verhuist vrijdag naar limburg dusjah >.<


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De laatste keer dat ik gym heb gehad kan ik me niet eens meer herinneren (krul)


    -

    Grizzly schreef:
    ehm, ik had gym geskipt, al was het kickboxen, maja, een vriendin van me was er en ze verhuist vrijdag naar limburg dusjah >.<

    O:
    Ik skip het nooit, ik verzin wel eens een smoesje;p

    Limburg rockt (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    O:
    Ik skip het nooit, ik verzin wel eens een smoesje;p

    Limburg rockt (:


    ik had me kleren ni bij, Clint (leraar) vroeg nog of ik zo gewoon mee wou doen, ik lekker droog 'nahh...' geantwoord xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb geen gym meer, gelukkig :Y) Ik probeerde weg te sneaken met nog 3 mensen bij onze laatste gymles, maar die knakker kwam erachter, waardoor we random binnen 3 seconden een smoes moesten verzinnen. Hij geloofde het ook nog (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn laatste keer gym was voetbal. Ik moest allemaal van die dingen doen die ik niet kon, dus danste ik steeds maar rondjes om de bal en was dus helemaal niet serieus. Ik was zó slecht, dat mijn gymleraar me de hele tijd uitlachte. Toen ik aan hem vroeg of ik een voldoende voor voetbal had, begon hij ook heel hard te lachen. Dus mijn laatste gymles was niet zo heel geweldig, hahaha. :'D

    Ecstasy schreef:
    Mijn laatste keer gym was voetbal. Ik moest allemaal van die dingen doen die ik niet kon, dus danste ik steeds maar rondjes om de bal en was dus helemaal niet serieus. Ik was zó slecht, dat mijn gymleraar me de hele tijd uitlachte. Toen ik aan hem vroeg of ik een voldoende voor voetbal had, begon hij ook heel hard te lachen. Dus mijn laatste gymles was niet zo heel geweldig, hahaha. :'D

    haha,
    iedereen lachtte me uit, maar dat komt omdat ik altijd zo doe, dus ik ben het gewend xd


    Me so good.

    Ik heb gym af gesloten 8D
    Zit in het eindexamen jaar..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gym is bij mij elke les zwaar klote, omdat we 2 stagiaires hebben :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Saai. Mijn lerares heeft een variant op rugby uitgevonden, waar je mensen niet eens mag tackelen. Daar zijn we nu al vier lesuren mee bezig... Hopelijk verzint ze morgen iets leuker x_x


    Never run out of reasons to smile...

    nerveus schreef:
    Gym is bij mij elke les zwaar klote, omdat we 2 stagiaires hebben :S

    Ik heb nu de tweede stagaire, eentje is al weg. Ze is zo saai, ze geeft ook nog engels --'


    Me so good.

    Ik heb nu vakantie dussehh.. Ja. maar bij ons is gym vaak droog, de laatste keer gingen we korfballen. (;


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Optimistic schreef:
    Saai. Mijn lerares heeft een variant op rugby uitgevonden, waar je mensen niet eens mag tackelen. Daar zijn we nu al vier lesuren mee bezig... Hopelijk verzint ze morgen iets leuker x_x

    Op mijn scholen zijn ze daar allemaal zo goed in. En mijn lerares van vorig jaar had iets met trefbal. Catwalktrefbal (gaan er 2 matten naar de helft van de tegenstander, waar je op mag staan), trefbal met de kasten, trefbal met een dikke mat waar je overheen mag gaan klimmen, trefbal met 2 bellen, trefbal met ringen die je moet schuiven, trefbal met kleine ballen, trefbal waar je over het hele veld loopt met beide partijen en in het midden moet staan als je geraakt bent... -zucht-.
    Dit jaar heb ik geen gym, want ik had met het 1ste trimster een blessure. En toen zeiden mijn ouders: 'stel het gymmen maar zolang mogelijk uit'. Ik probeer al iets te verzinnen voor volgend jaar x'D


    To live would be an awfully big adventure

    mijn gymleraar van vorig is Thomas Bergen:Y)
    Ik zweer je hij lijkt er echt opxD
    En nu als hij voorbij komt fluiteren Thomas Bergen en dan gaan we helemaal stukxD

    Maar mijn laatste gymles bezorgte me spierpijn(cat) we moesten opdrukken en dat kan ik niet:(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    mijn gymleraar van vorig is Thomas Bergen:Y)
    Ik zweer je hij lijkt er echt opxD
    En nu als hij voorbij komt fluiteren Thomas Bergen en dan gaan we helemaal stukxD

    Maar mijn laatste gymles bezorgte me spierpijn(cat) we moesten opdrukken en dat kan ik niet:(

    opdrukken = een marteling!(cat)
    Arm kind O;


    Me so good.