• Zei mijn moeder toen ik samen met haar wiskunde sommen moest gaan maken (omdat ik onvoldoende sta) Uiteindelijk zijn we dan toch langer dan een uur bezig geweest.
    "Waar is je concentratie?" vroeg mijn meoder toen ik met mijn etui begon te gooien.
    "foetsieeeee"
    Nou, mijn moeder is helemaal gefrustreerd geraakt door mij xd


    Waarvan raken jou ouders gefrustreerd aan jou?


    Me so good.

    Mijn ma raakt overal gefrustreerd van. en mn pa helemaal nergens van. Hij's relaxedd. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 7:55 ]

    Mijn vader vind het altijd zeer irritant als ik hem afsnauw als ik huiswerk maakt en hij begint te zeiken over iets. Hm, en als hij me wiskunde probeert uit te leggen loopt 't meteen uit op ruzie, haha :'D


    You move me ......... Kurt

    Als mijn kamer een puinzooi is [':


    <3

    Cloudburst schreef:
    Mijn moeder vindt het vervelend wanneer ik op iedere onderontwikkelde persoon in van die debiele reallife programma's (zoals Idool) commentaar heb.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Als ik de hele tijd ik pest je zegt samen met me zus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat ik teveel met computers bezig ben en bijna nooit bij vrienden op bezoek ga en ook bijna nooit vrienden over de vloer hebt.

    Carcass schreef:
    Omdat ik zo onwijs lui ben flipt me pa altijd. (:


    bij mij is het dan mijn ma :')


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    MissWanda schreef:
    Als ik mijn spullen niet opruim.


    Hope goes lost but never dies.

    Als ik mijn mond open doe om iets te zeggen..
    Altijd dus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ook daardoor.
    Met wiskunde als ik dat met mijn vader doe, dan zit ik altijd te niksen, en te liggen, en wat anders et doen ><

    OW, ik ken dit. Mijn vader die me helpt met natuurkunde. Ja, frustratieee :Y)
    vanbeidekanten


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    IAMGOD schreef:
    Mijn ma raakt overal gefrustreerd van. en mn pa helemaal nergens van. Hij's relaxedd. (krul)


    Opgeven is geen optie.

    Haha, dat heb ik nou nooit met huiswerk x'D.
    Mam: wat doe je?
    Ik: Wiskunde huiswerk
    Mam: waar hebben jullie het over?
    Ik: differentiëren
    Mam: succes! -loopt weg-
    Of met mijn scheikunde huiswerk: "We hebben het over introverte en extraverte reacties". en dan mijn mam&pap: "Dewatte?" -ik leg het uit-. "Dit boven ons niveau" -lopen weg-.

    Mijn pap is altijd heel lief. Ik moet heel veel zelf betalen. Zag ik laatst een hele mooie horloge, maar die was 75 euro en dat vond ik wel duur. Dus ik vertel dat aan tafel en laat het na het eten aan mijn pap zien. "Goed, die betalen we wel als vroeg overgangscadeau". -zit nog halverwege het jaar x'D-. Geen frustratie bij ons :')


    To live would be an awfully big adventure

    als ik chaggerijnig ben word mn moeder ook chaggerijnig xD

    Wat niet kan je beter vragen.
    Als ik mee zing,als ik muziek hardop luister,als ik de vaatwasser vergeet,als ik niet meteen antwoord of doe wat hij zegt en ga zo maar door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall