• Stakker xD

    Achja ik was net naar huis gefietst , en onderweg 4 uitgescholden voor gothic ...dus ik zo 'BOEH' xD en een kind bleef maar doorgaan en doorgaan grrr , dus ik kwam thuis was mijn vader met mijn broer aan het werk dus ze waren niet thuis , bleek dus ook dat mijn moeder met de hond uitwas en ik kwam er ook achter dat ik geen sleutel bij me had xD dus ik maar wachten en wachten en wachten had een ook geen beltegoed meer O.o , kwam de buurman eraan , en hij is zo lief hij zei als je wil mag je ook bij ons blijfen wachten , nou ik zei dus als het langer duurt klop ik wel aan dus hij oke is goed , en hij ging zijn warme huis weer naar binnen , en zat in de kou te wachten , en 10 minuten later kwam mijn moeder ik heb een uur zitten wachten in de kou , ik voelde me echt een stakker xD

    Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je denkt wat ben ik een stakker xDxD

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 16:40 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ja, zo vaak -ego-
    Haha, ik heb ook wel eens twee uur in de kou gestaan, want ik had én geen beltegoed én er waren geen buren thuis en al mijn vrienden zijn 3 kwartier rijden. Jippie._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Ja, zo vaak -ego-
    Haha, ik heb ook wel eens twee uur in de kou gestaan, want ik had én geen beltegoed én er waren geen buren thuis en al mijn vrienden zijn 3 kwartier rijden. Jippie._O_



    Oooh dat is even wat erger dan bij mij

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ja als ik erachter kom dat ik me kluissleuteltje ben vergeten en al me boeken in me tas moet houden.

    Of als ik de bus mis, en een half uur moet wachten op de volgende en vervolgens te laat op school komen.

    En als ik wil betalen maar erachter kom dat ik me portomonnee thuis heb laten liggen

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 17:13 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja, toen ik eerst de trein in Maastricht miste en daarna ook nog eens de trein in Roermond.
    KOUD!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Als ik in slaap val in de bus, en 6 haltes te ver pas weer wakker word.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 17:36 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, zoiets is me nog nooit overkomen, eigenlijk :'D


    Never run out of reasons to smile...