• Zei mijn moeder toen ik samen met haar wiskunde sommen moest gaan maken (omdat ik onvoldoende sta) Uiteindelijk zijn we dan toch langer dan een uur bezig geweest.
    "Waar is je concentratie?" vroeg mijn meoder toen ik met mijn etui begon te gooien.
    "foetsieeeee"
    Nou, mijn moeder is helemaal gefrustreerd geraakt door mij xd


    Waarvan raken jou ouders gefrustreerd aan jou?


    Me so good.

    Als ik weer eens loop te zingen (krijsen)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    haha, geen idee, ik let er niet zo op.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn vader heeft ook altijd zoveel geduld als hij mij wiskunde probeert uit te leggen, en dan draait het meestal uit op knallende ruzie :'D Maar die gast heeft echt zo weinig geduld gewoon, damn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    of als ik dingen vergeet.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Avery schreef:
    Mijn vader heeft ook altijd zoveel geduld als hij mij wiskunde probeert uit te leggen, en dan draait het meestal uit op knallende ruzie :'D Maar die gast heeft echt zo weinig geduld gewoon, damn.

    Daar heeft mijn moeder meer last van xd
    die was na 5 minuten al aan het flippen.
    Mijn vader legt het dan nog wel 5x uit, en dan begint hij ook gefrustreerd te raken.


    Me so good.

    Als ik mijn spullen niet opruim


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Avery schreef:
    Mijn vader heeft ook altijd zoveel geduld als hij mij wiskunde probeert uit te leggen, en dan draait het meestal uit op knallende ruzie :'D Maar die gast heeft echt zo weinig geduld gewoon, damn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn kamer, maar dat is ook wel heel erg een zooi. :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Als ik mijn geduld verlies of als ik vind dat ik faal. Dan kan ik ze kapot schelden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Omdat ik zo onwijs lui ben flipt me pa altijd. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Daar heeft mijn moeder meer last van xd
    die was na 5 minuten al aan het flippen.
    Mijn vader legt het dan nog wel 5x uit, en dan begint hij ook gefrustreerd te raken.

    Mijn vader na 1 keer al, als ie het uitgelegd heeft en ik zeg: 'Ja sorry, ik snap het niet hoor.' :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik mijn kamer niet opruim al heeft ze het een aantal keer gevraagt.

    Mijn moeder vindt het vervelend wanneer ik op iedere onderontwikkelde persoon in van die debiele reallife programma's (zoals Idool) commentaar heb.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als mijn broertje om elf uur nog niet in bed ligt.
    Als ik mijn groente niet op eet.
    Verder nooit eigenlijk. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn ouders lopen de hele dag achter me te zeiken om alles wat ik doe.
    Naast mijn ouders ook mijn oma(Ja, die woont bij ons)(: en mijn broertjeLief. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!