• Yeah. We are awesome. En Jacksass is dood vanavond, dus wens haar een goed vaarwel! Jullie mogen allemaal op haar begravenis komen, als je all time low mee krijgt. Of een cd, dat is ook goed. Geef dat allemaal af aan de geest van haar of Zacksass.

    Mvg. De begravenisdudes.

    Even een vertaling, Wens Renée sterkte, of anders zal Alex je vermoorden (Ze krijgt vanavond op haar flikker)

    Oke, betere vertaling. Renée ging met de trein naar Lotte toe, ze zou haar moeder smsen als ze was aangekomen, maar dat was ze vergeten, Renée en Lotte gingen STD kijken, en toen later zag ze dat ze twee gemiste oproepen had, en haar moeder dacht dat ze ontvoerd was en had de politie al met gierende banden naar Lotte haar huis gestuurd. Toen belde Renée naar huis en werd de zoektocht afgelast, dus nu is alles weer goed, maar haar Ma en pa gaan haar vermoorden. Met een lange preek.

    Wens d'r sterkte.

    EINDE.

    -IK LEEF NOG-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 19:36 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lol :') dat heb ik ook al gedaan toen ik naar een vriendin was. Al had mijn mama zelf de auto genomen en niet de politie gebeld :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Succes en sterkte, ik zal aan je denken en om je rouwen. (huil):Y)

    Nazgul schreef:
    Sterkte? :'D

    Hell yeha ik leef nog _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avery schreef:
    En dan gaan ze The Party Song op je begravenis spelen jajajaja!

    Jij bent echt een HATERRR wist je dat? D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.