• Dus dump ze maar hierzo ;D.
    Ik houd van stories met onbekende personen & fantasy (:
    Liefst geen fanfiction (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dead Rabbits
    Het gaat over een meisje genaamd Moira Banshee die in New York terecht komt waar ze voor haar vijand, The Butcher gaat werken. Later ontmoet ze een jonge man die wraak wilt nemen op The Butcher en ze werken samen, maar wat als hun geheim verraden wordt? En wat zijn de consequenties?
    Het is gebaseerd op Gangs of New York, een erg onbekend film.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:25 ]

    Misschien Ladies, Bugs & Ladybugs of This is War? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/43817/-secrets/

    genres: romantiek, fantasy& onbekende personen..

    -ik ga zometeen de proloog activeren!

    Gedoemd om te Vergaan

    Over het einde van de wereld/Toekomst


    Our perspective only changes when we change our position.

    Teenage Dream.
    Nora, het meisje dat niemand was.
    Die niemand kende,
    Niemand wilde haar zijn.

    Jack, de jongen die alles was.
    Die iedereen kende,
    Iedereen wilde hem zijn.

    Een combinatie die niemand zag aankomen,
    Maar die er wel kwam.

    You make me feel like I'm living The Teenage Dream..

    Ik zou maar gewoon het eerste hoofdstuk lezen,
    Dan krijg je er meer een idee van (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Oh my god, I had the most amazing time last night ...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    TimeBones schreef:
    You're Allowed To Do Everything To Me, But The Only Exception There Is, You Do: Hating Me
    Stefanie heeft geen fijn leven: Het is een enorme puinhoop. Ze wordt erg gepest en krijgt daardoor een minderwaarderheidscomplex. Bijna onverdraagbaar is het, maar als klap op de vuurpijl is ze ook nog eens hopeloos verliefd op één van haar pesters.

    Invisibility
    Raven is een wat afzijdig meisje die dol is op de natuur en zich niks van anderen aantrekt. Maar dan blijkt ze iets bovennatuurlijks te kunnen, of eigenlijk maakt een anoniem persoon, genaamd "Invisibility" haar wijs dat ze onzichtbaar is. Ze is geschrokken als het waar blijkt te zijn, maar vindt steun bij mensen met andere bovennatuurlijke krachten.

    Verdomme, ik wou die tweede lezen maar hij is nog niet beschikbaar. )':


    Has no one told you she's not breathing?

    Mensen, ik zie nu pas dat er zoveel reacties op dit topic zijn ;o.
    Dus ik heb nu even heeeel veel bladwijzers gezet en ik ga alle stories die me leuk lijken - en dat waren er best veel xd - allemaal zo snel mogelijk lezen.

    @Woestynbloem: Ja, die leek me juist ook echt gaaf xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, ik zie dit topic nu pas ^^

    Summer and Winter [ A vampire Story]

    Story met onbekende personen:Y)

    Dit is een verhaal over een twee meisjes, Jade en Lily, die allebei zijn opgevoed in een dood gewoon gezin. Op een dag worden ze opgehaald door een man, die ze nog nooit eerder gezien hebben. Ze blijken een belangrijke taak te hebben, die jaren gelede al voor hun is vastgesteld. Zowel de ouders van Jade als de ouders van Lily stemmen toe in wat de man zegt, waardoor ze wel mee zullen moeten.
    Eenmaal aangekomen op de plek van bestemming, blijkt het allemaal heel anders te lopen dan verwacht. De meiden komen in een nieuw leven terecht, doen een ontdekking tot het bestaan van Vampiers, en alles wat ze hun hele leven geleerd hebben blijkt een leugen te zijn.

    Maar wat hadden hun ouders te maken met deze deal? Waarom zijn Jade en Lily eigenlijk nodig in het dorpje waar ze naar toe zijn gebracht?
    Wat voor een geheimen schuilen zich daar, wat voor moeilijke opdrachten zouden ze moeten volbrengen en hoe houden ze zichzelf in leven?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 21:15 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Holding cold hands
    Cassandra is 23 jaar en heeft net de studie verpleegkundige afgerond. Nadat haar zus na tien jaar vechten tegen een eetstoornis omkomt weet ze wat ze wilt doen. Haar grote droom is om in mensen te helpen om van hun eetstoornis af te komen. Ze krijgt een baan in Saint Michael Hospital for Eating Disorders, een best onbekend center. Voor vele patiënten is ze een grote steun in moeilijke tijden, maar wat als er een jongen wordt binnengebracht, tegelijk met een meisje, Claire en Maarten. Maarten is een 20 jarige die op het randje van sterven staat. Wat als ze verliefd word op een patiënt, en zal ze Maarten kunnen helpen?

    I will help you
    I will save you
    I will do all I can
    But will it be enough?


    Zeg je me wat je ervan vind?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 18:50 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb twee bekende stories, ook eentje over vampiers, maar laat ik eerst maar deze neerzetten, daar schrijf ik het meeste aan:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    Hier ook eentje met onbekende personen! :3

    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?

    De link!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    The death end.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    het is een fantasy. (:
    Kijk maar wat je ervan vindt!

    http://www.quizlet.nl/stories/56761/lost-in-the-darkness/

    xxx'


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.