• Dus dump ze maar hierzo ;D.
    Ik houd van stories met onbekende personen & fantasy (:
    Liefst geen fanfiction (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    My life with The Doctor
    het is een science-fiction. Het is ook een beetje een fanfiction, maar ik denk niet dat Doctor Who hier zo bekent is.
    Maar het is merendeel gewoon zelf verzonnen(:
    nou ehm... het gaat hier over:

    The Doctor is terug! Maar hij staat tegenover een nieuwe vijand, genaamd de SpoetNikken. Ze zijn van plan de planeet Aarde over te nemen. The Doctor heeft natuurlijk ook weer een metgezel nodig, zou hij iemand op tijd kunnen vinden? Maar wat als de SpoetNikken ook nog een keer de Aarde proberen over te nemen?

    Zou The Doctor de Aarde kunnen redden?


    Kijk maar of je het leuk lijkt(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    My life with The Doctor
    het is een science-fiction. Het is ook een beetje een fanfiction, maar ik denk niet dat Doctor Who hier zo bekent is.
    Maar het is merendeel gewoon zelf verzonnen(:
    nou ehm... het gaat hier over:
    (...)

    Kijk maar of je het leuk lijkt(:


    Ik heb hem ff bij mijn bladwijzers gezet, aangezien ik nu op school zit ><.
    Maar hij lijkt me leuk en ik ga hem lezen als ik thuis ben ^^.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hee,
    kweet niet hoe ik een link maak:$ Maar kijk maar op mijn profiel bij stories enzo.
    Het gaat over EVi waarvan de beste vriendin zelfmoord pleegt. Verdere uitleg op mijn profieeel.

    xxxxx(flower)


    once a directioner, always a directioner.

    klik
    gaat over groentes die de wereld overnemen ^^
    slaat nergens op maar het ís een verhaal met onbekende personen xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    You're Allowed To Do Everything To Me, But The Only Exception There Is, You Do: Hating Me
    Stefanie heeft geen fijn leven: Het is een enorme puinhoop. Ze wordt erg gepest en krijgt daardoor een minderwaarderheidscomplex. Bijna onverdraagbaar is het, maar als klap op de vuurpijl is ze ook nog eens hopeloos verliefd op één van haar pesters.

    Invisibility
    Raven is een wat afzijdig meisje die dol is op de natuur en zich niks van anderen aantrekt. Maar dan blijkt ze iets bovennatuurlijks te kunnen, of eigenlijk maakt een anoniem persoon, genaamd "Invisibility" haar wijs dat ze onzichtbaar is. Ze is geschrokken als het waar blijkt te zijn, maar vindt steun bij mensen met andere bovennatuurlijke krachten.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 16:51 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Sailing on the Ocean.
    Het verhaal gaat over Thijs en Eva, ze gaan op een cruisereis, maar daar gebeuren allerlei dingen. En dan verandert één ding hun hele leven...
    Onbekende personen, enjoy!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Behind the mask.
    ~Een meisje komt vast te zitten in een huis vol bloeddorstige vampiers (:
    Jason doet alsof hij haar leuk vindt en wilt helpen, maar eigenlijk
    wacht hij op het juiste moment haar te doden.
    Wat nou als hij haar écht leuk gaat vinden?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 16:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Halfway Gone.

    Wanneer Amelie op een dood normale doordeweekse schooldag een fataal auto-ongeluk krijgt is iedereen van slag, haar klas, ouders, familie, vrienden kortom iedereen.

    maar nu Amelie er niet meer is, kan niet iedereen de draad weer even goed op pakken.


    This is The Story About Amelie Nénè Mauvre.
    How She Used To Live.
    How She Died.
    How She's Still Beating In The Hearts.
    How She Left.
    How She Cried.
    How They Cried, Used To Lived, Die Inside And How They Left.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    The Norfolk Secrets
    Het is een detective (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Hij is heel kort en wordt ook niet zo lang, maar hij gaat wel over onbekende personen haha


    Here is the place where I love you <3

    Ik heb nog geen hoofdstukken geplaatst, maar ik ben er wel volop mee bezig. Als je wilt kun je wel een abo nemen?
    Yellow.

    Letters to James.

    19-06-2009.
    Lieve James,
    ik mis je. Ik zit hier nu helemaal alleen op deze kamer, omringd door deze 4 spierwitte muren. Misschien zie je ze vanaf daar wel of misschien ook niet. Als je me ziet, haal je me hier dan vandaan, beloof je me dat je me op komt halen. Tuurlijk beloof je me dat, want jij hebt mij immers nooit in de steek gelaten. .


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    probeer game of gods eens van mij, zit helaas op mn mobiel dus kan geen link sturen :)

    uhmm ik ga een story maken met onbekende personen =3

    Klik Hier!!! =D

    Één meisje, één meisje van zestien jaar kan de beschaving van zijn ondergang redden. Die door de een na laatste leider van de Azteken; Motecuhzoma II, is voorspeld. De God Quetzalcoatl zal naar de aarde terugkeren om iedereen op aarde uit te moorden. Maar om de beschaving te redden heeft dat ene meisje het Medaillon van Tezcatlipoca, de tweelingbroer en aartsvijand van Quetzalcoatl, nodig. Er is alleen één probleem: Het Medaillon is zoek.


    Het gaat over twee meisjes die door piraten meegenomen worden naar Amerika en daar in aanraking komen met de legende. Het speelt zich zo rond de 17e/18e eeuw af
    Ik moet er ook nog veel onderzoek voor uitvoeren =3 Maar ik zit al zolang met het idee in mijn hoofd =S ik heb nog geen hoofdstukken T-T Sowwy....

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:11 ]


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Ik heb totaal geen idee hoe ik een link plaats,
    maar kijk even op mijn profiel naar mijn story 'Silence'

    Het gaat over een doof meisje dat door een operatie plots kan horen. Ook wordt ze in hetzelfde jaar verliefd. Vanaf dan begint voor haar het echte leven, maar dat is niet altijd zo fijn, ontdekt ze.


    Worrying is dreaming in the wrong direction.