Ik en mijn zus (FlamesBegin) zijn altijd nieuwsgierig. meestal is het best handig als je iets wil wetten enzo:Y). Dit keer dus niet(cat).Gister ging ik en FlamesBegin gingen naar de Verjaardag van de dochter van de vriendin van mijn oom.Nou 1 x geweest en ik kom nooit meer terug!Het huis was Ver-schr-ijk-el-lijk . Ik kwam binnen . en alles was al vies!. De trap had een soort van tapijt. Dat verteerde gewoon weg >.< het hout bij de trap ook + de halfe witte verf die er op zit. Boven hadden ze niet eens behang of een leuk kleurtje aan de muur. Maar gewoon wit (het was ook vies en lelijk) 1 deur viel letterlijk uit elkaar. je moest schoenen aan want de grond was niet gestofzuigd. De huiskamer was wel oke. behalve dat de bahang bijna van de muren afviel omdat het vast zat met plak band:S
Allen De gene die jarig was Laten we haar M noemen. had wat vrienden mee genomen. die hadden erge ruzie om een cadeautje -.-' waardoor de helft weg ging. Toen gingen ze droog "neuken" (zo noemde ze het) samen met de jongens zoo goor ook met die geluiden er bij o____o toen werde ik en mij zus 'saai''netjes''trutjes'studiebollen genoemd allen omdat een beetje zorgen maak om mijn uiterlijk. op Mavo/havo zit o___O En D (een klein meisje die schattig lijkt maar is het totaal niet!) ging naar buiten en had een gevecht met een klein jongetje met stokken -,- die hadden we weg gegooit maar later hadden ze hem weer ._. Toen heeft me zus mijn moeder gesmst of we weg konden:Y)
We werden nog gewaarschuwd door mijn moeder en Oma maar we waren te nieuwsgierig Ik gaa er nooit meer heen! ik durfte niet eens naar de wc ._.
iemand ook nog iets meegemaakt deze weekend
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor