• Dat mensen op het internet vaak heel stoer gaan praten en een vet grote bek opzetten, terwijl ze in real life niet eens iets durven te zeggen (:

    Zeer herkenbaar, haha.

    Dat is niet grappig maar fockin' zielig. Niet aanvallend bedoeld tegen jou, though.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Alle bitches zijn in 't echt onzeker, dat is echt vaak, en op goSupermodel - oude verslaving - was dat echt 'n ramp.


    live the life you love

    ja dat doen ze^.^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Circles schreef:
    Herkenbaar. :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Emollient schreef:
    Dat is niet grappig maar fockin' zielig. Niet aanvallend bedoeld tegen jou, though.


    hahaha nee ik doe dat ook niet lol. ik wil die mensen GRAAG eens in real life ontmoeten hahah

    Hahaha, inderdaad. Ik heb zo'n hekel aan die mensen. Dan gaan ze je eerst vet uitdagen enzo en in het echt zitten ze te beven achter te computer als je ze terugziet. Echt nolife. (:

    Ja, dan gaan ze ruzie maken op msn en dan gaan ze je ontlopen(cat) Ik heb zelf dat ik op internet meer tegen vreemden durf te zeggen, dat ik ze echt durf aan te spreken, zegmaar.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat is veiliger he (krul)


    -

    ik heb op internet een kleinere grote mond dan in real life ik durf in het echt meer dan op internet(krul)


    Shoganai i ne~

    Shhht. Ik voel mij aangesproken. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Och, ik ken het (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Sadism schreef:
    Dat mensen op het internet vaak heel stoer gaan praten en een vet grote bek opzetten, terwijl ze in real life niet eens iets durven te zeggen (:
    Haha, dat vind ik ook wel grappig (:. Ik had ook een vriendin (ex nu) en ze ging ons helemaal uitschelden enzo, met hele erge dingen. en komen we haar in real tegen durft ze haar bek niet 1 keer open te trekken x) Zulke mensen zijn gewoon dom (:
    Niets beledigend

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 20:58 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Inderdaad, daar kan ik écht niet tegen. Ikzelf heb in het echt net zo'n grote bek als op internet. (krul)

    Ik ben op het internet ook veel mondiger dan in het echt, dus ergens kan ik dat wel snappen. Maar goed, ik ga niet agressief doen of zo. :x Ik zeg gewoon mondiger. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.