• Dat mensen op het internet vaak heel stoer gaan praten en een vet grote bek opzetten, terwijl ze in real life niet eens iets durven te zeggen (:

    Haha maar weetje wat het ook is, meer dan de helft praat nu wel fucking stoer maar ik weet gewoon zeker dat er heel veel zijn die ook weten van zichzelf dat ze dit doen :')

    FCBarcelona schreef:
    Zulke mensen zijn irritant.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb hier een grote mond en in real life net zo :Y)
    Vooral als het op concerten aankomt. Sommige mensen doen gewoon zo vreselijk overdreven en ja, dan kan ik mijn mond niet houden (:
    Vraag Susan maar voor bewijs haha


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Grappig dat 80% van Quizlet ook precies zo is. _O_


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Grappig dat 80% van Quizlet ook precies zo is. _O_

    Wacht ff hoe kan je dat nou weer weten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    haha gelukkig ken ik niet zulke mensen:D


    Don't serch to love, love will find you.

    BAZINGA schreef:
    Ik heb hier een grote mond en in real life net zo :Y)
    Vooral als het op concerten aankomt. Sommige mensen doen gewoon zo vreselijk overdreven en ja, dan kan ik mijn mond niet houden (:
    Vraag Susan maar voor bewijs haha


    Ja! Jij bent echt vet aardig in het echt! Susan tegen jongen: 'Wat een leuk shirt!' Miquela: 'Dat is mijn pyjamashirt!' _O_

    Waarom voel ik me aangesproken. :X


    hey kijk ik weet niks!

    Stekelenburg schreef:
    Grappig dat 80% van Quizlet ook precies zo is. _O_


    lol dat kun je pas weten als je heel quizlet hebt gemeet,
    maar zo zijn over het algemeen veel mensen

    In real life trek ik net zo hard m'n bek open, haha. Maar idd, een vriendin van mij werd bedreigt door een kutwijf uit mijn klas (lang verhaal...) maar uiteindelijk heeft die ook gewoon niks gedaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Ja! Jij bent echt vet aardig in het echt! Susan tegen jongen: 'Wat een leuk shirt!' Miquela: 'Dat is mijn pyjamashirt!' _O_
    Tja, sorry hoor maar ik kon die wemo gezicht niet aanzien. Of of. Overdreven wijf dat op wil vallen bij Destine concert; "Huuuubrecht. Oh my God, Hubreecht!" Miquela: "Houd je bek stomme kut emo." (krul)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 23:09 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    failerd schreef:
    tja, sommige mensen zijn niks zonder hun beeldscherm.


    We accept the love we think we deserve.

    Op internet ben ik best lief -kidding-
    Ik ben in real ongeveer hetzelfde, alleen dan niet meteen spontaan, maar pas iets later.


    Me so good.

    Ben ik zo één van. (:
    In het echt durf ik amper wat zeggen terwijl ik over msn heel vlot ben en dus ook wat meer durf.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BAZINGA schreef:
    (...)Tja, sorry hoor maar ik kon die wemo gezicht niet aanzien. Of of. Overdreven wijf dat op wil vallen bij Destine concert; "Huuuubrecht. Oh my God, Hubreecht!" Miquela: "Houd je bek stomme kut emo." (krul)


    Ja, ik heb er nog één!
    Meisje tegen een ander meisje: 'Omg, ik heb zijn handtekening!' Miquela: 'Nou. LEUK!' -vet arrogant- Hahaha, ja. Je zegt iig wat je denkt! _O_

    OT: Ik zeg nogmaals dat ik een hekel heb aan zulke mensen. (: