• Dat mensen op het internet vaak heel stoer gaan praten en een vet grote bek opzetten, terwijl ze in real life niet eens iets durven te zeggen (:

    Haha dat is ook grappig

    Dan zijn ze op msn helemaal een grote mond aan het geven en de volgende dag doen ze kei scheinheilig bezig en durven ze niks

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:02 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Bij mij is het soms juist andersom :P


    Our perspective only changes when we change our position.

    Klopt. Dan ga ze dingen zeggen als; "Kankerhoer. Ik ga jou echt klappen geven". En dan durven ze niks meer als ze je weer de volgende keer zien(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sommigen hebben daar idd last van.


    Me so good.

    tja, sommige mensen zijn niks zonder hun beeldscherm.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken niemand die zo is.
    Wel mensen die veel meer zeggen op het internet(ikzelf ook) maar niet een grote bek hebben, ofzo.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Zulke mensen zijn irritant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het niet grappig dat mensen in het echte leven niet zichzelf kunnen zijn,dat vind ik erg.
    Ik weet het,niet iedereen maar toch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Herkenbaar. :')


    Hope goes lost but never dies.

    failerd schreef:
    tja, sommige mensen zijn niks zonder hun beeldscherm.


    They fell in love, didn't they?

    OH
    iemand deed lelijk tegen mij over MSN. en toen ben ik naar haar toe gefietst en toen was ze stil lawl. Ze durfde niet eens naar buiten te komen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    OH
    iemand deed lelijk tegen mij over MSN. en toen ben ik naar haar toe gefietst en toen was ze stil lawl. Ze durfde niet eens naar buiten te komen.


    hahahah dat ken ik ook lol

    Razac schreef:
    OH
    iemand deed lelijk tegen mij over MSN. en toen ben ik naar haar toe gefietst en toen was ze stil lawl. Ze durfde niet eens naar buiten te komen.


    Haha pwnage.

    OT; ik ken het, dus ik ga me niet groot voorhouden, als ik weet dat er toch niks van komt (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zeer herkenbaar. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    FCBarcelona schreef:
    Zulke mensen zijn irritant.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.