• Ja, je kent het wel. Edc, Mexx, Chanel, Le qoc sportif enz.

    Dat noemen we merkkleding. Maar ik zat te denken. Elke kleding heeft toch een merk? Okal is het minder bekend, het moet ergens vandaan komen. Zeeman is dan toch ook een merk? xD Want Zeeman heeft van die boxers met hun merk erop :P
    Of zie ik dat nou verkeerd dat Zeeman een merk is? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat ze met merkkleding de dure dingen bedoelen, zoals Chanel, Björn Borg, etc.
    Lame, I know :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als iemand merkkleding zegt dat ik niet echt aan de Zeeman, maar aan G-Star enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    alles heeft een merk, alleen het bekende noemt iedereen merk.


    They fell in love, didn't they?

    Ja, eigenlijk heb je gelijk. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wherewithal schreef:
    Ik denk dat ze met merkkleding de dure dingen bedoelen, zoals Chanel, Björn Borg, etc.
    Lame, I know :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wherewithal schreef:
    Ik denk dat ze met merkkleding de dure dingen bedoelen, zoals Chanel, Björn Borg, etc.
    Lame, I know :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veel mensen denken dat alles wat goedkoop is is slecht of dat lijk het of dat je minder geld hebt ofzo.
    Nou ik voel me eigen heel lekker in mijn onderbroek van de zeeman xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Merkkleding wordt altijd geassocieerd met dure kleding, terwijl het eigenlijk niet zo is ja..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wherewithal schreef:
    Ik denk dat ze met merkkleding de dure dingen bedoelen, zoals Chanel, Björn Borg, etc.
    Lame, I know :'D


    Ja, ik ben te lui om zelf te schrijven (cool)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:00 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Je hebt wel gelijk.
    Maar zelf denk ik meer aan dure merken, waarbij ze het heel groot op de kleding zetten zodat iedereen het ziet. ^^
    Maar de Zeeman is ook een merk (ze hebben zelfs een Zeeman-school. Dan leer je onderbroeken vouwen ofzo? Weet het niet zeker. ^^)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Razac schreef:
    Als iemand merkkleding zegt dat ik niet echt aan de Zeeman, maar aan G-Star enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Alles heeft idd een merk. Maarja, als iemand vraagt;
    'Waaaauw waar heb je die sjaal vandaan?'
    zeg je natuurlijk niet 'van het supercoole merk ZEEMAN!' xdd
    Maar alles heeft dus een merk, maar het één is populairder dan het ander.


    Never say Never

    Love EDC. Maarja, ik haat Zeeman-kledij.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Razac schreef:
    Als iemand merkkleding zegt dat ik niet echt aan de Zeeman, maar aan G-Star enzo.


    Life is a beautiful struggle

    Square schreef:
    Ja, eigenlijk heb je gelijk. x'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.