• hey op dat slaapfeestje waar ik die 3 jongens heb gekust het was maar een klein kusje geen tongzoen ofzo e heb ik nu een probleem ik ben namelijk verliefd geworden op 1 van die jongens ik heb die wel al 2 keer gekust en heb het aangevraagd en hij wees mij af
    oke aleemaal goed en wel maar hij wil niet zeggen waarom en ik wil zo graag de waarheid

    kunnen jullie mij aub helpen alvast bedankt xxx

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:45 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Het was ook niet 'echt' zoenen, maar een kusje ofzo denk ik ;p


    jha je hebt gelijk het was gwn een kusj en das al oke als ik een lief had of nog nooit heb gezoend dan zou het erg zijn en daarbij zoals ik al zij
    tijden veranderen...


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    littlemonsta schreef:
    (...)

    jha je hebt gelijk het was gwn een kusj en das al oke als ik een lief had of nog nooit heb gezoend dan zou het erg zijn en daarbij zoals ik al zij
    tijden veranderen...

    Precies alsof wij al oud zijn^^ Ik ben veertien, jeetje. En ik heb een broer die even oud is als jou en die zie ik zulke dingen ook echt nog niet doen. Dus ik denk niet dat het normaal is tegenwoordig.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:42 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chapstick schreef:
    Slow down. Als 16-jarige heb je nog tijd zat.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    littlemonsta schreef:
    (...)

    jha je hebt gelijk het was gwn een kusj en das al oke als ik een lief had of nog nooit heb gezoend dan zou het erg zijn en daarbij zoals ik al zij
    tijden veranderen...

    Misschien moet je even vermelden in je beginpost dat het een kusje was, en geen tongzoen.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Misschien moet je even vermelden in je beginpost dat het een kusje was, en geen tongzoen.


    goed idee trouwens cute foto dat je hebt

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 17:44 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    voila aangepast


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    oke met jullie hulp dat hij mij een slet vindt ben ik niks mee en hij vindt me geen slet
    maar jha we zyn nu gewoon vrienden en daarbij ik ben nu op iemand anders
    toch bedankt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"