• Weet iemand iets tegen pluizig haar? Ik heb dat altijd na het douchen als ik mijn haren kam & föhn.

    Als je je haar na het wassen nog even afspoelt met koud water word het ook minder pluizig.
    Maar geloof me, koud water over je heen laten spoelen tijdens de winter is geen pretje(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    fataal schreef:
    Mijn haar pluist echt altijd, maar ik heb geen steil haar, wat ik doe:

    Ik kam m'n haar 's avonds (alleen 's avonds verder nooit) met zo'n kam waarvan die stokjes best wijd uit elkaar staan.
    Voor ik ga douchen kam ik m'n haar nog eens (je moet dus sowieso niet elke dag je haar wassen, klinkt heel vies misschien, maar is veel beter voor je haar), in de douche doe ik dan shampoo (Andrelon en dan tegen pluizig haar ofzo) op m'n handen, uitsmeren en dan allen op m'n hoofdhuid en voorzichtig doen. Voor dat ik het uitspoel doe ik nog het beetje wat op m'n handen zit naar beneden over m'n 'staart'. Dan spoel ik het uit, maar niet zo er door heen gaan helemaal met je handen, maar gewoon de kraan erop zetten en een beetje voorzichtig je haar bewegen. Dan doe ik dat nog eens, maar dan ook meer shampoo in m'n 'staart', maar je moet je haar niet dubbel vouwen ofzo, gewoon erin 'knijpen' een beetje. Daarna doe ik crèmespoeling erin (ook tegen pluizig van Andrelon, geloof ik) en dat eigenlijk op dezelfde manier als hoe je shampoo erin doet en dan nog doorkammen terwijl het erin zit. De rest weet je al.
    En als je uit de douche komt, niet doorkammen, maar voorzichtig droog maken en dan een spulletje erin smeren. Ik had eerst van Andrelon 'Repair Serum', maar ik heb nu een goedkoper, beter werkend iets van m'n kapster, alleen dat heeft niet echt een merk ofzo...

    (:


    Damn dikke ritueel daaro ;P

    Maar this al algemeen bekent dat elke dag je haren wassen niet goed is

    ben ik blij dat mijn haar niet pluizig is ;d alleen na de dag dat ik het gewassen heb en et gaat regenen en me haren zijn dan droog en ik kam et ;P
    dan is et zacht/pluizig ;D haha vind ik wel grappig ;D is me haar wat "voller"


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    je kunt ook anti-pluis spul gebruiken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niet föhnen.

    Zelf heb ik ook erg pluizig haar, en ik kam het alleen als het nog echt nat is, anders wordt het een hel. Ook gebruik ik anti-pluis(frizz) shampoo en conditioner. Ik denk dat je een beetje moet proberen van welk merk, maar toch wel een soort shampoo/conditioner/mousse/spray tegen je pluis proberen en niet stoppen als het niet meteen werkt.
    En advies halen bij de kapper is altijd een aanrader.
    En niet te vaak je haar wassen.

    Veel succes ermee!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 18:36 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Incognito schreef:
    (...)

    Damn dikke ritueel daaro ;P

    Maar this al algemeen bekent dat elke dag je haren wassen niet goed is

    ben ik blij dat mijn haar niet pluizig is ;d alleen na de dag dat ik het gewassen heb en et gaat regenen en me haren zijn dan droog en ik kam et ;P
    dan is et zacht/pluizig ;D haha vind ik wel grappig ;D is me haar wat "voller"


    Haha, maar je wil niet weten hoeveel ik al geprobeerd heb om het een beetje normaal te houden en dit werkt best goed.. (: Bij mij dan


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Haha, maar je wil niet weten hoeveel ik al geprobeerd heb om het een beetje normaal te houden en dit werkt best goed.. (: Bij mij dan


    Achjaah als je et gewend ben is et normaal haha ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niet föhnen, föhnen is sowieso al heel slecht voor je haar.


    live the life you love

    Na de shampoo, cremespoeling in je haar doen. Goed laten intrekken, zo een vijf minuutjes ofzo. En daarna het eruitwassen. Na het douchen ga je met een kam door je haar en zet je er 'Anti-Pluiscreme' in, die kan je gewoon bij de Etos kopen, of Kruidvat ofzo. Ik heb dit ook, maar ik heb dan best wel erg krulletjes, hah.


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYNICK schreef:
    Niet föhnen, föhnen is sowieso al heel slecht voor je haar.


    En inderdaad, niet föhnen.


    We accept the love we think we deserve.

    ik douch altijd alleen maar 's avonds :$


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik zou zeggen, stop met föhnen. Soms föhn ik mijn haar ook wel, als het even heel snel droog moet, maar dan gaat het ook vet erg pluizen en zo en moet ik weer van alles in m'n haar smeren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I dont know


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fohn je je haar goed? Er zijn nl. bepaalde technieken. Was je haar niet te warm, gebruik een masker en serum


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mousse ofzo werkt altijd bij mij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mousse?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells