• Weet iemand iets tegen pluizig haar? Ik heb dat altijd na het douchen als ik mijn haren kam & föhn.

    Misschien een speciale shampoo voor krullen? Of na het douchen 'Perfecte Krul' in je haar spuiten van Andrelon? Eigenlijk heb ik geen idee want ik heb zelf heel steil haar dat niet gauw pluist.

    Saffier schreef:
    Misschien een speciale shampoo voor krullen? Of na het douchen 'Perfecte Krul' in je haar spuiten van Andrelon? Eigenlijk heb ik geen idee want ik heb zelf heel steil haar dat niet gauw pluist.


    Ik heb steil haar. xd

    Je haar niet zo vaak kammen misschien ?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Speciale cremespoeling kopen voor pluizig haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naar de kapper gaan, en daar advies vragen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    mouse er door doen, en wax
    hairspray


    Some angels have no wings.

    Anti pluizenshampoo van John Frieda. (:
    Lijkt mss duur & nietwerkend, maar na een tijdje merk je het wel (:
    Had ik ook.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Anti Frizz van Etos door je haar doen. En daarna haarlak spuiten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Anti Frizz van Etos door je haar doen. En daarna haarlak spuiten.


    live long and prosper

    Niet föhnen,is het beste.
    Er zijn allemaal shampoo en spoelingen tegen pluis


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon niet föhnen. Daar gaat je haar dood van, en pluizen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    je hebt speciale Fohns, met ioneniets erop. Die zorgen ervoor dat je haar niet statisch word en minder pluist. Ze zijn niet extra duur ofzo.


    Your make-up is terrible

    Anti-pluis mousse :Y)

    Hiphopqueen schreef:
    mouse er door doen, en wax
    hairspray


    Volgens mij doucht iemand om dat spul uit zijn haren te krijgen of zie ik dat verkeerd? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn haar pluist echt altijd, maar ik heb geen steil haar, wat ik doe:

    Ik kam m'n haar 's avonds (alleen 's avonds verder nooit) met zo'n kam waarvan die stokjes best wijd uit elkaar staan.
    Voor ik ga douchen kam ik m'n haar nog eens (je moet dus sowieso niet elke dag je haar wassen, klinkt heel vies misschien, maar is veel beter voor je haar), in de douche doe ik dan shampoo (Andrelon en dan tegen pluizig haar ofzo) op m'n handen, uitsmeren en dan allen op m'n hoofdhuid en voorzichtig doen. Voor dat ik het uitspoel doe ik nog het beetje wat op m'n handen zit naar beneden over m'n 'staart'. Dan spoel ik het uit, maar niet zo er door heen gaan helemaal met je handen, maar gewoon de kraan erop zetten en een beetje voorzichtig je haar bewegen. Dan doe ik dat nog eens, maar dan ook meer shampoo in m'n 'staart', maar je moet je haar niet dubbel vouwen ofzo, gewoon erin 'knijpen' een beetje. Daarna doe ik crèmespoeling erin (ook tegen pluizig van Andrelon, geloof ik) en dat eigenlijk op dezelfde manier als hoe je shampoo erin doet en dan nog doorkammen terwijl het erin zit. De rest weet je al.
    En als je uit de douche komt, niet doorkammen, maar voorzichtig droog maken en dan een spulletje erin smeren. Ik had eerst van Andrelon 'Repair Serum', maar ik heb nu een goedkoper, beter werkend iets van m'n kapster, alleen dat heeft niet echt een merk ofzo...

    (:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 16:42 ]


    It ain't broke, so don't fix it.