• Ik snap mezelf niet xd

    Ik heb altijd honger, altijd! Dan eet ik iets en een half uur daarna heb ik weer honger. Zo erg zelfs dat ik in de les moet stiekem moet eten omdat ik er buikpijn van krijg.. Ik heb nu alweer buikpijn van de honger, tenminste ik denk dat het van de honger is. Zo voelt het namelijk.
    Ik vind het dus echt niet prettig om tien keer per dag naar mijn buik te grijpen. En vervolgens op school in de pauzes mega veel te kopen en dan een vreetzak te lijken. -time outs, tucs, snack à jacks, koekjes van thuis, banaan, en soms 1 of 2 boterhammen-
    Mijn bff zei voor de grap teen me; heb je een lintworm ofzo?
    Maar zou dat kunnen? -IEUW-
    Of kan het iets anders zijn? Het is nogal vervelend, en ik wil dat het weggaat.


    Me so good.

    Ik had 3kwart jaar geleden ook vaak buikpijn die leek op een pijn alsof je heel lang niks gegeten hebt en echt honger hebt, en toen bleek ik de ziekte van Crohn te hebben.. Maar zo erg zal het wel niet zijn denk ik.. Misschien toch eens langs de dokter gaan? Beter dat het niks blijkt te zijn dan dat je straks spijt hebt dat je niet eerder bent gegaan..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Incognito schreef:
    Ga langzaam steeds minder eten.. blijf dat volhouden.. je lichaam is het gewend dat het veel eet..

    Dat heb ik dus ook al uitgeprobeerd!
    Maar dan gaat mijn maag rommelen(cat)
    En krijg ik nog meer buikpijn..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook al uitgeprobeerd!
    Maar dan gaat mijn maag rommelen(cat)
    En krijg ik nog meer buikpijn..


    Haha xd je moet prberen vol te houden ;P
    & al geprobeerd met een paracetemol ?

    Mweehh heb geen ideetjes meer XD ik ben juist een slechte eter XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nymphetamine schreef:
    Ik had 3kwart jaar geleden ook vaak buikpijn die leek op een pijn alsof je heel lang niks gegeten hebt en echt honger hebt, en toen bleek ik de ziekte van Crohn te hebben.. Maar zo erg zal het wel niet zijn denk ik.. Misschien toch eens langs de dokter gaan? Beter dat het niks blijkt te zijn dan dat je straks spijt hebt dat je niet eerder bent gegaan..

    Daar heb ik ook al aan gedacht. Mijn vader heeft het ook, lijkt me kud..


    Me so good.

    Speaker schreef:
    HOE KAN DAT?
    Echt, dat lijkt me niet helemaal normaal, als een mens zóveel honger heeft. 8D

    Nu voel ik me raar xd


    Me so good.

    Eey maar even ene vraag.. Jij was toch diegene die laatst een topic maakte over dat je ma dacht dat je anorexia had omdat je weinig at?

    had je toen geen last van buikpijn ? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Daar heb ik ook al aan gedacht. Mijn vader heeft het ook, lijkt me kud..

    Dat ligt er aan.. Als je net zoals ik veel te lang wacht met naar de dokter gaan, dan kan het uit de hand lopen ja, en dan ben je inderdaad niet blij.. En al helemaal als je vader het ook heeft, zou ik echt gaan meid.. Gewoon voor de zekerheid


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Incognito schreef:
    Eey maar even ene vraag.. Jij was toch diegene die laatst een topic maakte over dat je ma dacht dat je anorexia had omdat je weinig at?

    had je toen geen last van buikpijn ? o-O

    Haha, ik stierf toen bijna xd
    Maar dat kwam door emotionele redenen ..
    Toen werd de honger iets minder, maar ik voelde het nog steeds.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha, ik stierf toen bijna xd
    Maar dat kwam door emotionele redenen ..
    Toen werd de honger iets minder, maar ik voelde het nog steeds.


    Aha ok.. maar [hoop niet dat et gebeurd das gwn onwijz kut] als je van die dagen achter elkaar heb dat je bijna niks kan eten.. en daarna weer wel dan merk je wel dat je minder op kan (:

    had ik ook namelijk XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Aha ok.. maar [hoop niet dat et gebeurd das gwn onwijz kut] als je van die dagen achter elkaar heb dat je bijna niks kan eten.. en daarna weer wel dan merk je wel dat je minder op kan (:

    had ik ook namelijk XD

    Ik weet niet.. Ik denk dat het iets anders is, aangezien ik nu erge buikpijn heb.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik weet niet.. Ik denk dat het iets anders is, aangezien ik nu erge buikpijn heb.


    Je moet ongesteld worden !!! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Je moet ongesteld worden !!! ;D

    Haha, ben ik al , vandaag was de laatste dag xd
    Maar daarvoor had ik het ook, dus dat kan het niet zijn..


    Me so good.

    Mweehee XD je verpest al mijn ideeën xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ook altijd honger, maar da's gewoon een snelle stofwisseling (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Probeer eerst te gaan drinken, dit vult namelijk ook. En vertrouw je het niet ga dan even langs bij je huisarts


    La credenza è una medicina contro il timore