• Ik snap mezelf niet xd

    Ik heb altijd honger, altijd! Dan eet ik iets en een half uur daarna heb ik weer honger. Zo erg zelfs dat ik in de les moet stiekem moet eten omdat ik er buikpijn van krijg.. Ik heb nu alweer buikpijn van de honger, tenminste ik denk dat het van de honger is. Zo voelt het namelijk.
    Ik vind het dus echt niet prettig om tien keer per dag naar mijn buik te grijpen. En vervolgens op school in de pauzes mega veel te kopen en dan een vreetzak te lijken. -time outs, tucs, snack à jacks, koekjes van thuis, banaan, en soms 1 of 2 boterhammen-
    Mijn bff zei voor de grap teen me; heb je een lintworm ofzo?
    Maar zou dat kunnen? -IEUW-
    Of kan het iets anders zijn? Het is nogal vervelend, en ik wil dat het weggaat.


    Me so good.

    Ik heb het ook!
    Maar als ik me verveel ga ik ook eten, dus ik denk dat het meeste wat ik eet gewoon écht uit verveling komt. Haha. :'D
    Maar bij jou weet ik het niet. ;o

    Hoe meer je eet, hoe meer honger je krijgt. En vooral van snacks krijg je honger. Dus eh, wat dacht je van je eetpatroon aan te passen door gewoon 's ochtends goed te eten, op school flink wat brood en 's avonds lekker twee keer opscheppen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Snack a jacks zijn toch van die rijstewafels? die vullen niet...

    meer boterhammen meenemen naar school :P die vullen wel :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ecstasy schreef:
    Ik heb het ook!
    Maar als ik me verveel ga ik ook eten, dus ik denk dat het meeste wat ik eet gewoon écht uit verveling komt. Haha. :'D
    Maar bij jou weet ik het niet. ;o


    hey kijk ik weet niks!

    Ga naar de huisarts


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ecstasy schreef:
    Ik heb het ook!
    Maar als ik me verveel ga ik ook eten, dus ik denk dat het meeste wat ik eet gewoon écht uit verveling komt. Haha. :'D
    Maar bij jou weet ik het niet. ;o
    Ik wíst gewoon dat jij hierop zou reageren -out-

    OT; Hoop niet dat het een lintworm is :Y)
    Ik heb het ook hoor. Ga anders eens bij de dokter langs..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik eet 's ochtends ook een botherham hoor, 's middags 1 of 2, en 's avonds eet ik evenveel als iedereen.
    Als ik uit school kom, lijkt het wel alsof ik sterf van de honger. Dan eet ik eerst fruit maar dan heb ik nog honger. Dan begin ik aan de koekjeskast en eet ik meestal een of twee pakken leeg;x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik eet 's ochtends ook een botherham hoor, 's middags 1 of 2, en 's avonds eet ik evenveel als iedereen.
    Als ik uit school kom, lijkt het wel alsof ik sterf van de honger. Dan eet ik eerst fruit maar dan heb ik nog honger. Dan begin ik aan de koekjeskast en eet ik meestal een of twee pakken leeg;x


    Of drink water om je honger te stillen.


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    (...)

    Of drink water om je honger te stillen.

    Ik drink meestal water, ik zal wel nog meer water drinken, misschien helpt het wel.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik drink meestal water, ik zal wel nog meer water drinken, misschien helpt het wel.



    Cola helpt ook. Een glas cola in één keer en tadam, weg is je honger ;'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    (...)


    Cola helpt ook. Een glas cola in één keer en tadam, weg is je honger ;'D

    Dat heb ik al eens gedaan weetje (;
    Maar dan heb ik nog steeds honger --'


    Me so good.

    Ga langzaam steeds minder eten.. blijf dat volhouden.. je lichaam is het gewend dat het veel eet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HOE KAN DAT?
    Echt, dat lijkt me niet helemaal normaal, als een mens zóveel honger heeft. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb ook altijd honger, en ik heb vandaag buikpijn. ;c


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heeey dat ken ik! Is echt hinderlijk haha.


    Life is hard and then we die