• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik ben van Socrates teruggegaan naar ZeroGravity^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oke ik durf niet ;$


    Hier dan maar ;$

    Opdracht 2
    Ik kreeg het niet helemaal op papier zoals ik wilde, maar het is er nu toch. Ik ga het niet meer aanpassen, dus. Lees het maar gewoon and see how you like it.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Opdracht 2
    Ik kreeg het niet helemaal op papier zoals ik wilde, maar het is er nu toch. Ik ga het niet meer aanpassen, dus. Lees het maar gewoon and see how you like it.


    Je vorige inzending was ook heel erg goed terwijl je je twijfels had. Dus ik weet eigenlijk dat deze me vast ook niet teleur gaat stellen ;p
    Je bent gewoon te perfectionistisch, ik weet hoe het voelt ;p


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Haha, dat is lief om te zeggen^^
    Maar ja, hoewel ik wel een goed idee had voor deze opdracht, kon ik het toch niet echt op papier krijgen, een beetje alsof ik last had van een writersblock. Daarna liep het wel beter, maar misschien dat er nu nog wat stukjes tussen zitten die wat minder zijn, but still. Ik wacht wel gewoon af C:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Haha, dat is lief om te zeggen^^
    Maar ja, hoewel ik wel een goed idee had voor deze opdracht, kon ik het toch niet echt op papier krijgen, een beetje alsof ik last had van een writersblock. Daarna liep het wel beter, maar misschien dat er nu nog wat stukjes tussen zitten die wat minder zijn, but still. Ik wacht wel gewoon af C:


    kga hem zo snel mogelijk lezen (:
    & ja dat heb ik ook zo vaak, in je hoofd heb je het perfect maar je vind gewoon de woorden niet. Kan echt zo vervelend zijn ;a


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Hier is mijn Opdracht 2

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 18:05 ]


    ~

    Ik haat het om het te zeggen,
    maar ik stop ;s

    Sorry ;x

    Maar ik had een tijdje een writersblock, en nu kan ik eindelijk aan mijn stories gaan schrijven, maar dan heb ik niet meer tijd genoeg voor deze opdracht. En ik weet ook helemaal niet wat ik met de opdracht moet doen, ik heb er gewoon geen inspiratie voor.

    Dus bij deze trek ik me dan terug..
    Veel succes voor de rest & may the best one win (;


    Me so good.

    ben benieuwd ^^

    yeahh ik heb em vervroegd afgekregen haha, ik bedoel wie wil er nou leren? (:
    dit is em dan.


    -

    Ho kut hea ;O 13e :O ik dacht 16e ;O nja ik ga morgen middag na school er dan mee bezig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet me helaas uitschrijven voor deze ( en waarschijnlijk alle wedstrijden waar ik aan mee doe):(. Ik heb het zo ongelofelijk druk met school en werk dat ik gewoon niet meer aan quizlet toekom:(:( Ik vind het erg jammer maar wens alle andere deelnemers heel veel succes !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    bij deze,
    Opdracht 2


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Lieve lieve Splendour -gaat naam zoeken-
    Lieve lieve Jolien !!!
    Ok, al 2 rondes achter elkaar dat ik om 1 of 2 dagen uitstel vraag :$
    Maar, ik dacht echt dat de inlever datum 16 april was.. deze zaterdag dus..
    en blijk dus vandaag,,
    Ik ga dat niet af krijgen ;(
    Heb deze week ook al toetsweek ;(
    Mag ik alsje alsje blieeeeeeeeeeeeft uitstelllll ????


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vraag hier normaal echt niet om, maar het zit er niet meer in vandaag. Het gaat superslecht met mijn oma, ze heeft morgen een operatie waarbij ze 3 nieuwe hartkleppen krijgt en ik zit al helemaal te trillen als ik eraan denk. Zou ik misschien 1 of 2 dagen uitstel kunnen krijgen?