• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ZeroGravity schreef:
    WACHT!
    Beethoven valt onder fanfiction, zeker?

    Ja eigenlijk wel ;a


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Hm, yeah, I thought so. :') Dan zoek ik wel een ander idee. Doesn't matter x)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bij deze stop ik ook met de schrijfwedstrijd. Ik heb het te druk met school en ben weer begonnen met paardrijden.

    Veel succes voor de rest die nog mee doet


    ~

    Navasinator goes xRecuerdos <33
    hahaha ;p


    Y'all been to Nashville?

    bloem 14 met Schuldgevoel als emotie ;p


    Y'all been to Nashville?

    Palermo --> Lionel


    Hope goes lost but never dies.

    Senyera » Gangsta


    -

    Ik heb sowieso een paar dagen uitstel nodig eigenlijk ;x Ik heb de laatste tijd geen tijd gehad en dit weekend vier ik mijn verjaardag, dus ik vroeg me af of ik uitstel kan krijgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik heb sowieso een paar dagen uitstel nodig eigenlijk ;x Ik heb de laatste tijd geen tijd gehad en dit weekend vier ik mijn verjaardag, dus ik vroeg me af of ik uitstel kan krijgen.


    Geen probleem (: hoelang heb je nodig?
    x


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik zou dit normaal gesproken niet vragen, want ik vind het nogal stom, maar ik moet een beetje aan het huiswerk maken, omdat ik geen huiswerk wil maken wanneer ik jarig ben. Daarbij heb ik ook minder inspiratie dan voor de eerdere opdrachten, dus zou ik misschien een paar dagen uitstel zou kunnen krijgen?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hii iedereen ^^
    aangezien er wat mensen uitstel nodig hebben en ikzelf nog kapot ben van een week Italië stel ik voor dat we de inleverdatum een week verlaten ^^

    Dus inleverdatum: 22 mei


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Wauw, ontzettend bedankt. <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dankje, dat is zeker genoeg tijd <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lionel --> Recession,

    en ik ga er morgen aan werken. Heb eindelijk tijd!


    Hope goes lost but never dies.

    Het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik niets in ga leveren. Schrijf me nog maar niet uit, want ik weet het niet zeker, maar ik ga de laatste tijd echt aan school onderdoor. Ik heb het zo druk dat ik er bijna letterlijk ziek van word, en daarbij heb ik echt even tijd nodig om weer tot mezelf te komen. Mocht er nog iets komen dan zie je het wel, en als het niet zo is, weet je waardoor het komt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.