• Ik heb van een vriendin die de dag krant gekocht had dat er een flauw stukje in dtond over dat Bill en meisje zou zijn enzo.

    Hebben kranten tegenwoordig niets beters meer te doen dan Bill voor meisje uit te maken???
    Het is nu al de 2e keer dat ze zoiets erin zetten, vinden jullie dit normaal????


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    stomme mense dat ze zijn xD

    Het is zooo dwaas maar ik ga me er echt niet druk om make.

    Bill is misschien niet een 100% mannelijke man, maar hij's zeker geen vrouw.

    hoezo niet 100% mannelijk hij heeft een ... hoor :P


    haha nee ik snap wat je bedoeld

    ahahahahaha !!
    wat jij je daar van aan trekt !

    Laat ze lekker zeggen wat ze willen !
    Wij weten tenminste het verschil tussen een vrouw en een man !
    Zij precies niet als ze zoiets dom schrijven.

    Ik zeg je
    Laat hun zeggen !
    Wij fans weten wel véél beter !

    Ofwel je kan ook een boze brief sturen maar ik denk dat die mensen het daarom wel doen dus dat zou ik nu niet echt doen...

    Trek het je vooral niet aan !
    Ik vind dat zeer zielig !
    Ze hebben gewoon volgens mij geen nieuws genoeg dus zette ze ermaar grove leugens in.
    Gewoon laten doen zeg ik !

    xx..xx.


    Ik trek me daar heus niet zoveel van aan hoor, ik ga hier bijvoorbeeld heus niet lopen janken iomdat dat erin staat, ik vind het alleen zo flauw...
    In kranten hoort toch nieuws te staan, of heb ik het nu verkeerd??? xD


    Nee je bent zeker niet verkeerd.
    Tjah ze zullen gewoon geen nieuws meer hebben en liever andere mensen hun idool zitten belachelijk maken...
    N jah dat is echt super flauw...

    Njah tegen alle mensen zeg ik dit nu ;
    Mensen als er zoiets in de krant ofzoo staat begin niet me boze mails ofzoo te schrijven want ik denk heus dat het hun bedoeling is om boze mails te krijgen en om hun lezers hun idool lekker af te kraken... Tsjah begin daar dus gewoon niet aan om boze mails ofzoo te sturen want die kicken daarop !
    Een goude raad van tante Annelies x'D



    jullie hebben echt zo gelijk !!!


    PoisonTrash on camera

    ja had ook zoiets gehoord da hij een meisj is da zich heeft ltn operen ofzo ma das BULLSCHEISSE !komaan bill is hot !veel hotter dan al die jonges op mijn school tesamn ze !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    100% gelijk!
    ik las op 4 maart iets in de krant over het concert van 3 maart en vanonder op de bladzijde stonden er allemaal beledigingen van "bv's"
    ik was echt pissed, (mensen die van belgië zijn zullen wel weten waar ik het over ga hebben nu XD)
    Mensen die nog niet eens verder komen dan de regionale zenders en vtm gaan th een beetje gaan uitschelden in de krant?! DAT IS KRAPUUL!
    Ze zijn zelf nog maar een schijt groot en dan gaan ze zeggen dat het bij th allemaal opgezet spel is!
    okéé okéé, ik geloof nu ook niet honderd procent dat alles wat ze zeggen waar is, neem nu georg en gustav, bill zei dat ze alle4 geen noten kunnen lezen, maar hoe komt het dan dat georg en gustav elkaar leerden kennen op de muziekschool :S
    raar.. maarja, dat moesten ze misschien zeggen, en op sommige momenten, zie ik in hun ogen dat ze niet helemaal de waarheid vertellen, maar dat moet misschien van de platenmaatschappij, dat kun je natuurlijk niet weten...
    x.(H)

    das zoooo stom!billl is geen meisje en de andre ook ni!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    krantn wille gewoon verkopn ..

    Ohnee, daar gaan we weer!
    Fack! Waarom zegt iedereen die TH niet leuk vind dat Bill een meisje is. Pff.. dat is geen respect hebben voor Bill. En hij verdiend alle respect! kijk hoe ver hij het al niet heeft gebracht! En dan nog iets.. 'Bill' is toch een jongensnaam?! What the hell! Nu moet iedereen stoppen met zeggen dat Bill een meisje is. Straks moet hij het nog gaan bewijzen! ^^


    ' Yes, music is the new religion_