• Ik heb dus een nieuwe story bedacht:

    Chanel is 17 jaar, en is opgegroeit met geesten. Haar beide ouders hebben dezelfde gave.
    Chanel word regelmatig bezocht door geesten, en helpt ze met het overgaan naar 'de andere kant.'
    Haar beste vriend Paul, komt te overlijden door een dodelijk ongeluk, en bezoekt haar regelmatig. Als Chanel eindelijk haar ware gevoelens voor Paul durft te vertellen, komt ze achter zijn schokkende verleden.


    En ik wou graag weten, wat jullie ervan vinden, en ik had twee namen bedacht: My friend is a ghost & Haunted Chanel. Wat vinden jullie mooier? Alvast bedankt! xoxo Belieburx


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haunted Chanel, maar dat wist je al! :Y)


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik denk wel dat het verhaal iets heeft
    Haunted Chanel lijkt me cooler :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ikweet niet, moet je zelf weten (;


    Me so good.

    Moet je zelf weten, maar dit hoort bij Story's promoten en niet bij stamcafe ;)


    What is youre favo scary movie?

    MvrLeto schreef:
    Moet je zelf weten, maar dit hoort bij Story's promoten en niet bij stamcafe ;)

    Dan verplaatsen ze 'm toch even?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    > Titel met alleen help mag niet, je moet aan de titel zien waar het topic over gaat. In dit geval over een nieuwe story.

    Krull schreef:
    > Titel met alleen help mag niet, je moet aan de titel zien waar het topic over gaat. In dit geval over een nieuwe story.

    Oke, dankjewel!(:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb nog meer optie's qua namen voor mijn story, als jullie de mooiste eruit willen halen, zou dat heel lief zijn!

    1. Haunted Chanel
    2. My friend is a ghost
    3. een vertrouwd gevoel begon zijn eigen verhaal.
    4. ik verspil geen gevoelens meer voor iets wat er niet hoord te zijn.
    5. Liefde bracht me ooit waar het niet hoorde te zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.