• Ik lees echt opeens overal dat iedereen naar Amerika wil. Mijn omgeving, op Quizlet. Ik hoef echt niet naar Amerika. Ik haat Amerika zelfs.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    iedereen vind Amerika zo geweldig, en dan willen ze daar later gaan wonen
    nou, dan wens ik ze succes met een baan te vinden
    want de werkloosheid is daar 10 keer zo erg als hier

    Emollient schreef:
    (...)

    Ik vind alles aan Engeland leuk, maakt niet uit welke afstanden. En ze hebben zo'n mooi accent!
    Dat Cockney accent is verschrikkelijk D:<


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, Mij maakt het niet zoveel uit. Ik wil wel naar Amerika gaan maar het is niet mijn Grootste droom. Ik ben blij met Europa (:

    Nazgul schreef:
    (...)
    Ik zit over twee weken in Londen :Y)


    Ik heb familie wonen in Londen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Razac schreef:
    (...)Dat Cockney accent is verschrikkelijk D:<


    Ik vind het schattig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil er al vet lang heen, maar ineens steeds meer mensen ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil wel naar Amerika.


    Me so good.

    Papercut schreef:
    Ik wil er al vet lang heen, maar ineens steeds meer mensen ja.


    Ik wil er echt al heen sinds ik gewoon 4 was. Ik droomde over Amerika en ik deed alsof Amerika de douche was.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Ik wil er op reis.
    Maar wonen? No way!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik wil ook niet naar Amerika hoor;) ja misschien een keer vakantie.

    Ik wil juist naar Duitsland(H) of Ierland, Engeland(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ga voor drie maanden naar Amerika toe, ik vind de karakteristiek van de mensen daar een stuk beter dan Nederland. Ook vind ik het stadse er onzettend gaaf aan. En shoppen natuurlijk, ik ben wel een vrouw hé! x'D

    Ik moet er ook niet naar toe. Ik haat het niet, maar het lijkt me daar nu ook niet zo geweldig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind dat je daar niet over kunt oordelen zolang je niet in Amerika bent geweest. Geldt voor de mensen die er per se heen willen omdat ze 'weten' dat het geweldig is, en ook voor de mensen die 't 'haten'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens. Ik wil er misschien wel eens op vakantsie gaan. maar dat is allen maar zoo omdat ik nooit veder ben gegaan dan belgië en frankrijf ._. voor de rest zou ik er never ever naar to willen verhuizen of studeren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ga er volgend jaar wonen.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.