• Ik lees echt opeens overal dat iedereen naar Amerika wil. Mijn omgeving, op Quizlet. Ik hoef echt niet naar Amerika. Ik haat Amerika zelfs.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ik ga van de zomervakantie 3 weken naar Amerika (:

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Ik ga hoogst waarschijnlijk na MAVO4 een jaar naar High school in Amerika, een vriendin van mij heeft dat ook gedaan en volgens haar was het geweldig. Iedereen zegt wel dat hij/zij daar wil wonen, maar dat is vet lastig hoor, ivm Visums en al die shit.

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Ik wil alleen naar Amerika op vakantie, daar wonen lijkt me minder.

hoi, jij bent leuk.

Avery schreef:
    Ik vind dat je daar niet over kunt oordelen zolang je niet in Amerika bent geweest. Geldt voor de mensen die er per se heen willen omdat ze 'weten' dat het geweldig is, en ook voor de mensen die 't 'haten'.

Euh, en ik ben er al eens geweest. Heb familie daar dus ik kan er wel over oordelen. En ik haatte het.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Andvari schreef:
    Vroeger wilde ik daar wel heen, maar ondertussen snap ik ook niet meer zo goed wat er zo geweldig is aan Amerika :')

It ain't broke, so don't fix it.

ik dacht dat dit topic over Tokio hotel in america zou gaan haha :X

I solemny swear i am up to no good

Emollient schreef:
    (...)

Euh, en ik ben er al eens geweest. Heb familie daar dus ik kan er wel over oordelen. En ik haatte het.

Ik heb 't toch ook over de mensen die er nog niet geweest zijn? ;p

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Mensen hebben gewoon een heel verkeerd beeld van Amerika. En dat komt omdat Amerika zich zelf neerzet als geweldig. Is echt een zwaar arrogant ras. Het is trouwens niet eens een ras, want Amerikanen zijn mensen uit allerlei landen bij elkaar. Haha fail.
    /Bad mood.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik ga er heen volgend jaar. ;3

Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

Monkeyslut schreef:
    Vroeger dacht ik dat ik naar Amerika wou, dat dat het beste land was, maar nu is het zeker Engeland of Canada.

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Ik haat het niet, ik vind het alleen een heel schijnheilig land. Ik zou nooit ergens anders dan in Nederland willen wonen.

Life is hard and then we die

ik zou overaal wel eens naar toe willen gaan

every little thing is gonna be alright.

Avery schreef:
    (...)
    Ik heb 't toch ook over de mensen die er nog niet geweest zijn? ;p

Ja, ik dacht. Zeg het even.

Nymphetamine schreef:
    Mensen hebben gewoon een heel verkeerd beeld van Amerika. En dat komt omdat Amerika zich zelf neerzet als geweldig. Is echt een zwaar arrogant ras. Het is trouwens niet eens een ras, want Amerikanen zijn mensen uit allerlei landen bij elkaar. Haha fail.
    /Bad mood.

Arrogant volk dan.

Amerika is overrated.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo