• Hebben jullie ookwel is datt je echt helemaal niet blij bent met je uiterlijk?
    Nou ik wel, ik vind bijvoorbeeld dat ik te dik ben en dat ik raare lippen heb. Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ik fucking dun ben maar dat zie ik gewoon niet als ik in de spiegel kijk (nee ik heb geen annorexia)
    Maarja ik heb dit ook vooral omdat een tijdje terug een paar jongens mij de hele tijd dik of fat hamster noemde...
    heeft iemand ook zoiets?


    live long and prosper

    Ik denk dat ieder meisje er wel eens last van heeft. De ene keer als ik voor de spiegel sta, denk ik: Nou, ik het het wel getroffen met mezelf. Er zijn lelijkere mensen!
    En dan een andere keer: Omg, wat zie ik eruit, serieus, wat ben ik lelijk *gaat in bed liggen met dekens over hoofd*

    Haha, iedereen heeft daar last van ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Genius schreef:
    Dat heeft iedereen, dat hoort nou eenmaal bij het puber zijn (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Speaker schreef:
    Jup.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ja, maar kom op iedereen is wel eens onzeker over zijn uiterlijk. ik ben ook vaak genoeg uitgescholden en weetje, het moet je niet boeien. want als het je boeit raakt het je het meest. mischien zeggen deze songtekst meer als ik kan t is wel schreeuwig boeiend xD het gaat niet om het uiterlijk maar om het innerlijk. op het eind draait het altijd om hoe je van binnen bent


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Uh, ja.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Weet je, mijn lichaam is verre van perfect, maar ik heb er vrede mee genomen en ben er nu gewoon gelukkig mee. Ik maak mij daar geen zorgen meer over. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat heb ik nooit zo gehad eigelijk(;
    Ik ben altijd wel tevreden geweest, soms denk ik ,kud teveel snoepjes gegeten. Maar dat gevoel is zo weer voorbij.


    Me so good.

    ik denk dat ik een soort eetstoornis heb, maar een beetje het omgekeerde van anorexia; dat ik net té veel eet. ik bedoel, écht te veel. vraatzucht heb ik :)

    en ja ik vraag me iedere dag af waarom mensen niet gillend weglopen van mij.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja, maar ik heb geleerd dat ik tevreden moet zijn met wie ik ben en dat probeer ik dan maar ook


    Don't dream your life, but live your dream!

    jup, net als ieder ander denk ik...


    Love? No. I prefer cats.

    Jah.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Avery schreef:
    Ach, soms denk ik een dag; 'tering wat ben ik lelijk', maar meestal ben ik wel redelijk tevreden met mijn uiterlijk hoor (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    yep


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.