• picasa?

    Want ik heb dus een heleboel plaatjes maar die zijn niet te zien in picasa, en ik heb ingesteld dat ik alle plaatjes wil zien. Of ze nou .jpg of .gif zijn.
    Maar ik krijg niks te zien, en dat vind ik echt jammer.
    Weet iemand hoe ik alles kan zien?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nee srry ik heb ook piscasa maar dat wet ik ook nie


    Shoganai i ne~

    Eeehm, ik heb dat 90 jaar geleden ooit gehad. Maar staat het wel in de goede map? Want volgens mij zocht hij alleen plaatjes in een bepaalde map.. Maar ik weet het verder niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    Eeehm, ik heb dat 90 jaar geleden ooit gehad. Maar staat het wel in de goede map? Want volgens mij zocht hij alleen plaatjes in een bepaalde map.. Maar ik weet het verder niet.


    het staat wel in de goede map.
    De ene helft van de plaatjes laat hij wel zien, maar de andere niet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    FlamesBegin schreef:
    nee srry ik heb ook piscasa maar dat wet ik ook nie


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ergens moet je zichtbaar instellen, dunno waar. Een paar maanden geleden, werkte ik daar ook mee voor school.

    Belieburx schreef:
    Nee..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iemand die weet waar je de zichtbaarheid meot instellen?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Staan die foto's gewoon bij je afbeeldingen?
    Dan kan je ze namelijk selecteren, en slepen naar de map die je wilt hebben. Ik heb dat ook soms, maar zo werkt het wel bij mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ergens bovenaan staat er Importeren. Dan moet je daar op drukken en dan een foto uitkiezen. Als je één foto uit die map kiest, komen ze gelijk allemaal. :Y)


    We accept the love we think we deserve.