• Ik stond een halve meter voor mijn radio, in mijn kamer, en hij deed het goed. Toen ik weg liep, ging hij kraken en ruisen en piepen. Keer op keer liep ik terug en weer weg, en telkens als ik dichtbij stond, deed hij het goed, en als ik weg liep, ging hij weer kraken, ruisen en piepen? o.o

    Maar mijn kamer is groter dan een halve meter, dus dat was niet echt handig.. ik heb de radio van mijn ma maar gepakt, die is draagbaar.

    Iemand ook zoiets is mee gemaakt en wat kan ik er aan doen? x'D.

    Heb ik ook wel eens gehad! heel raar, maar uiteindelijk hield het vanzelf op.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    oke, das best wel grappig :') misschien kun je een foto van jezelf ophangen binnen die halve meter XD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had, toen eerst m'n radio nog op m'n bureau stond, dat als m'n hoofd dichtbij was, hij niet kraakte, maar als ik gewoon normaal ging zitten, hij opeens kraakte enzo..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Heb ik ook altijd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nou ik had dat dus eerder niet, daarom vind ik het zo raar :(

    Haha, dat is grappig. Nee, ik heb dat nog nooit gehad eerlijk gezegd. Het lijkt op dat Mister Bean filmpje, dat wanneer hij gewoon voor de TV zit hij het niet doet, en wanneer hij er niet staat, hij het wel doet :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    BanZai schreef:
    oke, das best wel grappig :') misschien kun je een foto van jezelf ophangen binnen die halve meter XD

    Dat heeft er gewoon mee te maken dat jij 't signaal verstoort als je op een bepaalde plek staat :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien komt het door je mobiel die je in je zak had ;o


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn radio heeft juist het tegenover gestelde, na een half uur zitten zoeken geef ik het op en doe ik het maar met een kraak-zender. Ik loop naar mn bed en ineens doet ie ut! Ik loop naar mijn bureau wat dichterbij staat, begint ie weer te kraken (cat)

    Ruilen? (cat)