• hee, binnenkort krijg ik mijn coontail extensions en ik vroeg me een domme vraag af. hoe zet je die in je haar? moet je die aan haar vast branden of met een knipje?

    x Mar:$


    Love is the movement <3

    Als het goed is gaat het met een clipje. Als je ze in je haar wil laten branden moet dat volgensmij bij de kapper... of krijf je er ook een tang bij?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 11:15 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ligt eraan wat voor extension. Het kan zowel branden als een clip-in. Heb beide gehad :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Creation schreef:
    Als het goed is gaat het met een clipje. Als je ze in je haar wil laten branden moet dat volgensmij bij de kapper... of krijf je er ook een tang bij?



    nee geloof het niet, dus zal het wel met clipjes zijn.


    Love is the movement <3

    Iemand van mijn klas heeft dat en bij haar is het met clipjes :]


    Happiness hit her like a train on a track

    Verplaatsing naar Lifestyle.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Waarschijnlijk zitten er clipjes aan ja (:
    Welke kleuren krijg je?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confessions schreef:
    Waarschijnlijk zitten er clipjes aan ja (:
    Welke kleuren krijg je?


    dat is een verrassing want mijn tante had ze voor me bestelt. en ze wilde het nie zeggen haha


    Love is the movement <3

    BabyxSteps schreef:
    (...)

    dat is een verrassing want mijn tante had ze voor me bestelt. en ze wilde het nie zeggen haha

    Haha oke :'D Spannend!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.